واهمه مخالفان از کسب جایزه خشت طلایی؛

لحظه دریافت تندیس خشت طلایی توسط سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت + فیلم

حرف تازه : پس از آنکه روز گذشته خبری مبنی بر “کسب جایزه جهانی خشت طلایی توسط شهردار رشت ” در پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه منتشر شد؛ از سوی عده ای شایعاتی مبنی بر عدم دریافت این جایزه مطرح شد و به سرعت در فضای مجازی انتشار یافت. به همین دلیل تحریریه پایگاه خبری […]

حرف تازه : پس از آنکه روز گذشته خبری مبنی بر “کسب جایزه جهانی خشت طلایی توسط شهردار رشت ” در پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه منتشر شد؛ از سوی عده ای شایعاتی مبنی بر عدم دریافت این جایزه مطرح شد و به سرعت در فضای مجازی انتشار یافت.

به همین دلیل تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه که همواره نشان داده است سعی در انتقال اخبار صحیح به مخاطبان دارد، موضوع را پیگیری کرد و صحت خبر اولیه اثبات شد.

فیلم زیر به خوبی نشان می دهد که در محور معماری، شهرسازی و حفاظت از میراث فرهنگی تنها دو تندیس خشت طلایی اهدا شده است که یکی از آنها به بازسازی میدان جمهوری پاریس و دیگری به پیاده راه فرهنگی و تاریخی شهرداری رشت تعلق گرفته است.

انتشار چنین شایعاتی نشان دهنده آن است که برخی مخالفان ثابت قدم به اهمیت این جایزه پی برده اند و قصد دارند با زیر سوال بردن اصل ماجرا، ارزش کسب چنین جایزه ارزشمندی را در انظار عمومی کمرنگ تر جلوه دهند.

امیدوارم با دیدن این فیلم، برخی افراد دست از حربه نخ نمای شایعه پراکنی بردارند و اگر نقدی بر عملکرد شهردار یا هر مسئول دیگری دارند با دلیل و منطق و استدلال به بیان نظرات خود بپردازند.

در ادامه تصویر و فیلم لحظه تاریخی دریافت تندیس جایزه بین المللی خشت طلایی توسط شهردار رشت را مشاهده می کنید. قضاوت بر عهده مخاطبین گرامی…

untitled-kheshtetalaee

video_2016-11-02_01-58-39