طیبه بینا خبر داد:

لایروبی رودخانه های محدوده منطقه ۳ رشت از امروز

حرف تازه – طیبه بینا شهردار منطقه ۳ از لایروبی رودخانه های محدوده منطقه ۳ رشت از روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه خبر داد. وی با بیان اینکه هر ساله به جهت جلوگیری از سیل و رفع خطرات احتمالی سکونتگاه هایی که در حاشیه رودخانه ها وجود دارند این امر صورت می گیرد؛ اظهار داشت: […]

حرف تازه – طیبه بینا شهردار منطقه ۳ از لایروبی رودخانه های محدوده منطقه ۳ رشت از روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه هر ساله به جهت جلوگیری از سیل و رفع خطرات احتمالی سکونتگاه هایی که در حاشیه رودخانه ها وجود دارند این امر صورت می گیرد؛ اظهار داشت: با توجه به باران خیز بودن شهر رشت لایروبی رودخانه ها امری ضروری است.

بینا افزود: در جریان بارندگی های شدید در شهر رشت حجم عظیمی از آبهای سطحی شهر وارد رودخانه ها می شود و احتمال هر گونه سرریز شدن رودخانه ها و جاری شدن سیل و آسیب به خانه های مسکونی حاشیه رودخانه ها وجود دارد بنابراین با برنامه ریزی سعی داریم تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی این کار به نحو احسن صورت گیرد.

شهردار منطقه ۳ رشت با تاکید بر اینکه تجهیزات مورد نیاز جهت پاکسازی و لایروبی رودخانه های محدوده منطقه ۳ از جمله بیل زنجیری و کامیون فراهم گردیده است، اذعان داشت: مسیرهای لایروبی رودخانه ها از ابتدای میدان امام علی (ع) به سمت مصلی ، پس از آن تا پل عراق و در نهایت محله رودبارتان جنب پارک شهیدان نهی قناد می باشد.

وی در پایان گفت: پیش از این نیز کانال هلال احمر در محدوده ناحیه یک منطقه ۳ لایروبی و پاکسازی گردیده است.