قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز ۳۱ خرداد

قیمت دلار و یورو در صرافی ‌ملی امروز ۳۱ خرداد ۹۹ به شرح ذیل اعلام شد و قیمت دلار و یورو تا ظهر امروز نسبت به روز پنجشنبه افزایش داشته است.

حرف تازه – قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز ۳۱ خرداد ۹۹ به شرح ذیل اعلام شد و قیمت دلار و یورو تا ظهر امروز نسبت به روز پنجشنبه افزایش داشته است.

در شرایطی که اتحادیه سکه و طلای رشت از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز داد حالا تا ظهر امروز گزارش های دریافتی حاکی از افزایش نرخ دلار و یورو در صرافی ها است.

در روزهای گذشته هرچند نوساناتی در قیمت ارز وجود داشته است اما در مجموع روند افزایش و محسوس قیمت ها را شاهد بوده ایم و امید است مسئولین مربوطه هرچه سریع تر با اتخاذ سیاست های مالی کارآمد نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و مانع از کاهش بیش از پیش ارزش ریال در برابر یورو و دلار شوند.

قیمت فروش دلار به مردم در صرافی ها ۱۸  هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی ‌ها همچنین دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌ های بانک‌ها، ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ این در حالی است که قیمت خرید یورو در این صرافی ‌ها ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

این قیمت ها نسبت به روز پنج شنبه افزایش ۲۵۰ تومانی نرخ فروش دلار و یورو و افزایش ۱۵۰ تومانی نرخ خرید آنها در صرافی ها را نشان می دهد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز ۳۱ خرداد

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز ۳۱ خرداد