قیمت خودرو ۲ آذر ۱۴۰۲ در بازار

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ تغییر خاصی را نسبت به دیروز تجربه نمی‌کند. به‌نوعی در اغلب محصولات، ثبات قیمتی هفته‌های گذشته به‌چشم می‌خورد و گویی بازار خودرو منجمد شده است.

به گزارش حرف تازه به نقل از تجارت نیوز ، قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲، همانند روزهای گذشته، در برابر تغییرات مقاومت کردند و نوسان چندانی نداشتند. دلیل ثبات قیمت‌ها، رکود گسترده در بازار، ثبات نرخ ارز و انتظار برای خودروهای وارداتی است؛ خودروهایی که با گذشت هر روز، اخبار جدیدی از ورودشان به داخل کشور شنیده می‌شود.

قیمت خودرو ۲ آذر ۱۴۰۲ در بازار

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه ، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی به جز در موارد معدود، تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال ۳۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از دو هفته گذشته، هیچ نوسانی نداشت. این خودرو امروز حدود هفت میلیون تومان گران شده و به نرخ ۵۹۲ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷i دنده دستی یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار محسوب می‌شود که امروز تغییری ندارد و با ۶۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی است که روز گذشته چهار میلیون تومان گران شده بود، امروز حدود سه میلیون تومان کاهش دارد و به ۷۳۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز تغییر چندانی ندارد و با پیروی از محصولات داخلی، در ثبات خرید و فروش می‌شوند.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که بدون تغییر و با ۷۱۵ میلیون تومان درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو برخلاف اغلب محصولات بازار، حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و به نرخ یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره کراس‌اوور محبوب بهمن موتور نیز پنج میلیون تومان افت قیمت داشته و با یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

آبان ماه برای بازار خودرو، وضعیتی به جز رکود نداشت. اغلب خودروهای بازار داخلی و مونتاژی نسبت به ابتدای آبان، تغییر قیمت نداشتند یا اینکه میزان نوسانات قیمتی، بسیار کم و جزئی بود. حال با شروع آخرین ماه از پاییز، با توجه به حجم معاملات بسیار پایین بازار، ثبات نرخ دلار و پیگیری روند واردات، بعید به نظر می‌رسد که حداقل در هفته آینده، تغییرات چندانی در بازار خودرو صورت بگیرد.