فرشاد پیوس:

قول صعود به لیگ برتر می دهم/ اولویت اولم سپیدرود است

تی تی خبر (حرف تازه) : سرمربی فصل گذشته سپیدرود می گوید در مدت سه فصل این تیم را لیگ برتری خواهد کرد. در شرایطی که یک ماه از پایان مسابقات لیگ دسته دوم می گذرد همچنان وضعیت نیمکت تیم سپیدرود نامشخص است و در این رابطه خبرهای ضد و نقیضی پیرامون ماندن یا رفتن […]

تی تی خبر (حرف تازه) : سرمربی فصل گذشته سپیدرود می گوید در مدت سه فصل این تیم را لیگ برتری خواهد کرد.

در شرایطی که یک ماه از پایان مسابقات لیگ دسته دوم می گذرد همچنان وضعیت نیمکت تیم سپیدرود نامشخص است و در این رابطه خبرهای ضد و نقیضی پیرامون ماندن یا رفتن فرشاد پیوس از این تیم شنیده می شود. به همین بهانه “دی اسپورت” با فرشاد پیوس سرمربی فصل گذشته سپیدرود گفت و گویی انجام داده است که در زیر خواهید خواند:

خواستار تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی هستم

بعد از صعود به لیگ دسته اول مذاکراتی با مدیران باشگاه داشتم و در این مذاکرات خواهان تسویه حساب قرارداد های فصل گذشته با بازیکنان و کادرفنی شدم که البته این مساله موضوعی حرفه ای در فوتبال است.

روز شنبه برای مذاکرات به رشت می آیم

برای مذاکرات پیرامون فصل آینده روز شنبه به رشت خواهم آمد.لیستی از بازیکنان مورد نیاز خود به اضافه برنامه فصل آینده را به مسئولان باشگاه ارائه خواهم داد.اگر با سپیدرود ادامه کار دهم از روز سی خرداد برای فصل بعد استارت خواهیم زد و سعی خواهیم کرد تا تیمی خوب را روانه مسابقات کنیم که در وهله اول در لیگ باقی بمانیم.

تمامی قول های هیات مدیره در فصل گذشته عملی شد

در فصلی که گذشت و دیدارهایی که من سرمربی سپیدرود بودم تمامی قول های هیات مدیره و استانداری و سایر نهادها عملی شد و به عنوان مثال اگر قولی مبنی بر دادن پاداش بابت کسب پیروزی به ما داده می شد بلافاصله عملی می شد.البته فصل گذشته با حداقل بودجه موفق به صعود شدیم در حالی که برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول که تیم های با بنیه مالی قوی و قدرتمند در آن حضور دارند نیازمند بودجه بیشتری هستیم.

سپیدرود پتانسیل جذب اسپانسرهای خوب را دارد

سپیدرود با توجه به داشتن حمایت های مردمی و به دلیل اینکه فصل آینده تنها نماینده فوتبال رشت در لیگ دسته اول است توانایی جذب اسپانسرهای قوی را دارد.نمی خواهم برای فصل آینده تجربه فصل گذشته پارسه تهران تکرار شود البته باید بگویم که سپیدرود بر خلاف پارسه تیم پر هواداری است که این موضوع باعث می شود که راحت تر بتوان جذب اسپانسر کرد.

ظرف سه سال قول صعود به لیگ برتر می دهم

برای فصل بعد در صورت انتخاب به عنوان سرمربی با یک برنامه ریزی دقیق وارد مسابقات خواهیم شد و برای فصل اول بیشتر تمرکزمان را برای بقا در لیگ دسته اول میگذاریم و پس از آن ظرف بازه سه ساله قول صعود به لیگ برتر می دهم.

از سه تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم

طی مدت اخیر سه تیم حاضر در لیگ دسته اول که شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر دارند به من پیشنهاد سرمربی گری داده اند ولی با توجه به علاقه ای که به تیم سپیدرود و مردم رشت دارم به آنها اعلام کردم که تا زمان پایان مذاکراتم با سپیدرود به پیشنهادشان جواب نخواهم داد

اولویت اول،دوم و سومم سپیدرود است

در مجموع نظرم در رابطه با سپیدرود مثبت است و علاقه دارم که در خدمت سپیدرود و هوادارن این تیم در فوتبال رشت باشم.باید در انتها بگویم که اولویت اول،دوم و سومم سپیدرود است.

شمال ما