رئیس هیئت شطرنج گیلان خبر داد:

قهرمانی تیم شهرداری رشت در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

حرف تازه – رئیس هیئت شطرنج استان گیلان از کسب مقام قهرمانی تیم شطرنج شهرداری رشت در رقابت‌های شهرهای آسیا خبر داد. کیومرث بیات بابیان اینکه شطرنج‌بازان رشت در پایان مسابقات شهرهای آسیا موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها شدند اظهار کرد: شطرنج‌بازان رشت در دور نهم این مسابقات موفق شدند تیم دبی با […]

حرف تازه – رئیس هیئت شطرنج استان گیلان از کسب مقام قهرمانی تیم شطرنج شهرداری رشت در رقابت‌های شهرهای آسیا خبر داد.

کیومرث بیات بابیان اینکه شطرنج‌بازان رشت در پایان مسابقات شهرهای آسیا موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها شدند اظهار کرد: شطرنج‌بازان رشت در دور نهم این مسابقات موفق شدند تیم دبی با نتیجه چهار بر صفر شکست دهند و قاطعانه مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم رشت نماینده آسیا در رقابت‌های بین‌قاره‌ای خواهد بود تصریح کرد: قهرمان رقابت‌های شهرهای آسیا به‌عنوان نماینده قاره کهن در مسابقات بین‌قاره‌ای با قهرمانان سایر قاره‌ها پیکار خواهد داشت و ازاین‌رو تیم رشت با قهرمانی در مسابقات شهرهای آسیا نماینده قاره کهن در مسابقات شطرنج بین‌قاره‌ای خواهد بود.

به گفته بیات در این رقابت‌ها پس از رشت به‌عنوان قهرمان مسابقات، تیم‌های بوبانشوار هندوستان و داکا بنگلادش مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی منتخب شهرهای آسیا از چهارم تا یازدهم شهریورماه در ۹ دور به روش سوئیسی به میزبانی دانشگاه بین‌المللی بوبانشوار هندوستان برگزار شد. در این رقابت‌ها ۱۲ تیم از شهرهای رشت از ایران، مسقط از عمان، داکا از بنگلادش، پنانگ از مالزی، دوبی از امارات، قدس از فلسطین – چین تایپه – پوری، کلکته، مدرسه بین‌المللی بوبانشوار، کاتاک و بوبانشوار از هندوستان شرکت داشتند.

فارس