واکنش رئیس کمیسیون بودجه شورای رشت به حادثه پلاسکو:

قلب همه ایرانیان را به درد آورد/ آتش نشانان شهرداری رشت در نیازهای اولیه مشکل دارند/ نباید خدای نکرده حادثه ای رخ بدهد تازه به فکر بیفتیم

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص حادثه تلخ ساختمان پلاسکو گفت: واقعیت این است که شهدا در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، خوش درخشیده اند و قطعا نفس آن عزیزان و خون پاکشان بوده است که نهال انقلاب با قدرت استوار مانده است.  علوی با اشاره به […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص حادثه تلخ ساختمان پلاسکو گفت: واقعیت این است که شهدا در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، خوش درخشیده اند و قطعا نفس آن عزیزان و خون پاکشان بوده است که نهال انقلاب با قدرت استوار مانده است. 

علوی با اشاره به این حادثه آتش سوزی و شهادت چند تن از آتش نشانان، اظهار داشت:  آتش نشانان در تهران در حادثه ساختمان پلاسکو رشادت به خرج دادند و متاسفانه ضایعه ای رخ داد و قلب همه ایرانیان را به درد آورد.  این حادثه برای من فاجعه بار بود؛ چون در کنار آتش نشانان در آتش بودن را تجربه کرده ام.دیدم و میدانم چه اتفاقی می افتد. باید تجربه کرد تا بتوان با پوست و گوشت و استخوان این حادثه را لمس کرد و بهتر بتوان فهمید که چقدر دردناک است. 

وی در ادامه گفت: اشک هایی که همکارانشان می ریختند قلب ایرانیان را به درد آورد. قطعا خونشان، رشادت هایشان و شهادتشان در این راه در تاریخ این مملکت ماندگار و درخشان خواهد بود. 

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورا تصریح کرد: در مقابل همه آنهایی که جانشان را کف دستشان می گیرند و برای حفاظت از جان و مال و ناموس این کشور، این دیار اسلامی، خودشان را به خطر می اندازند وظیفه داریم که به مسائل و مشکلاتشان بیش از پیش توجه و رسیدگی کنیم. امروز آتش نشانان ما در شهر باران مشکلاتی را دارند که ما هم وظیفه داریم به آن بپردازیم. 

سید امیر حسین علوی در پایان خاطر نشان کرد: با چند تن از این عزیزان صحبت می کردم. خیلی بد است که آتش نشانان ما در مسائل اولیه و نیازهای اولیه که همان حقوق و دستمزد و مزایا است در شهرداری رشت دچار مشکل هستند. اینجا هم به خودم تذکر می دهم و هم به مجموعه مدیریت شهری و شهرداری که در مورد این قضیه با دقت بیشتری عمل شود. نباید خدای نکرده حادثه رخ بدهد تازه به فکر بیفتیم.