قطعی طولانی مدت برق در اولین شب سال نو / پذیرایی از مسافران در فضایی خاص !

حرف تازه : اولین شب سال نو با قطع طولانی مدت برق برای مسافران نوروزی و شهروندان رشتی همراه بود. به گزارش حرف تازه شرکت توزیع نیروی برق گیلان در اقدامی قابل تامل، برق مناطقی از استان از جمله جاده رشت به خمام را  در اولین شب از سال ۹۵ قطع کرد. این در حالیست […]

حرف تازه : اولین شب سال نو با قطع طولانی مدت برق برای مسافران نوروزی و شهروندان رشتی همراه بود.

به گزارش حرف تازه شرکت توزیع نیروی برق گیلان در اقدامی قابل تامل، برق مناطقی از استان از جمله جاده رشت به خمام را  در اولین شب از سال ۹۵ قطع کرد.

این در حالیست که گیلان در تمام کشور به استانی میهمان نواز مشهور است اما این بار مسئولین در اقدامی قابل تامل برق یکی از نقاط گردشگری استان که رستوران ها و مراکز تفریحی و گردشگری فراوانی را در خود دارد قطع نمودند تا مسافران با شمع و فضایی خاص! پذیرایی شوند.

شنیده ها حاکی از آن است برق در نقاط دیگری از استان نیز قطع شده است.

بدین ترتیب پس از رکود بازار در ماه های گذشته نگرانی از ادامه قطع برق در نوروز نیز به دل صاحبان مشاغل در گیلان راه پیدا کرده است و به نظر می رسد چندان هم نمی توانند به بازار خوب شب عید دل خوش کنند.

هنوز در خصوص علت این قطعی برق طولانی مدت اطلاعاتی به دستمان نرسیده است.

حرف تازه پیش از هرگونه قضاوتی این فرصت را در اختیار مسئولین مربوطه قرار می دهد تا در این خصوص اطلاعات کافی در اختیار ما قرار دهند تا جهت تنویر افکار عمومی منتشر نماییم. همچنین فرارسیدن سال نو را خدمت تمامی هموطنان عزیز از جمله پرسنل و مسئولین خدمت رسان شرکت توزیع نیروی برق گیلان تبریک عرض می نماید و امیدوار است با یاری رساندن گیلانیان به یکدیگر سالی خوب را در پیش رو داشته باشیم.