معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت:

قرار است رشتی بسازیم که نه در دنیای مجازی بلکه در در واقعیت، دنیا را به سفر کردن به این شهر تشویق کند

حرف تازه – سمیه رستگار در دیدار شهردار رشت و شهردار ولژسکی روسیه، با بیان اینکه شهر رشت دوره گذاری را تحت عنوان بازآفرینی طی می کند بیان داشت:رشت به عنوان شهر اولین ها در کشور معروف است. معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت با اشاره به اینکه همه آنچه که در قالب سنت ها […]

حرف تازه – سمیه رستگار در دیدار شهردار رشت و شهردار ولژسکی روسیه، با بیان اینکه شهر رشت دوره گذاری را تحت عنوان بازآفرینی طی می کند بیان داشت:رشت به عنوان شهر اولین ها در کشور معروف است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت با اشاره به اینکه همه آنچه که در قالب سنت ها و اصالت های شهر رشت وجود داشت در سند بازآفرینی این شهر دیده شده گفت: پیاده راه فرهنگی شهر رشت یک نمونه از اجرای سند بازآفرینی است

وی با تصریح بر اینکه شهر رشت در گذشته دروازه عبوری برای بسیاری از مسافرین بود تاکید کرد:در حال حاضر با مدیریت شهردار و اهداف تعیین شده از جانب شورا به شهری با اندیشه جذب توریست تبدیل شده است.

رستگار حضور چهره های برجسته فرهنگی،هنری و بین المللی را یکی از نمود های عینی سندبازآفرینی عنوان کرد و افزود:روابط بین الملل مهم ترین عنصر بین دولت ها و حکومت هاست.

معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در دنیای امروز کوچکترین اخبار از طریق فضای مجازی به دنیا مخابره می شود خاطرنشان کرد: قرار است رشتی بسازیم که نه در دنیای مجازی بلکه در در واقعیت دنیا را به سفر کردن به این شهر تشویق کند.