رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در قزوین:

قدر امنیت کشور را باید بدانیم/ حامی دولت هستیم

حرف تازه : رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: قدر امنیت موجود در کشور خود را در حالی که وضع امنیتی کشورهای منطقه اسفناک است را باید به خوبی بدانیم. به گزارش حرف تازه به نقل از ندای ایرانیان ، سید صادق خرازی پنجشنبه شب در نشست فصلی حزب ندای ایرانیان در قزوین افزود: وجود […]

حرف تازه : رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: قدر امنیت موجود در کشور خود را در حالی که وضع امنیتی کشورهای منطقه اسفناک است را باید به خوبی بدانیم.
به گزارش حرف تازه به نقل از ندای ایرانیان ، سید صادق خرازی پنجشنبه شب در نشست فصلی حزب ندای ایرانیان در قزوین افزود: وجود امنیت بالا در کشورمان در حالی می باشد که همه اروپا و آمریکا امروز حالت امنیتی و پلیسی به خود گرفته اند و وضع امنیت در کشورهای منطقه نیز بسیار بد است.
این فعال سیاسی با بیان اینکه امنیت امروز میهن اسلامی را مرهون جانفشانی شهدا و تلاش های نیروهای مسلح، نظامی و امنیتی از جمله بسیج و سپاه هستیم، افزود: علاوه بر این تلاش ها جریانی که می تواند به حفظ و ثبات امنیت کشور کمک کند، تکیه بر مردم سالاری و رای مردم است.
خرازی در ادامه یکی از مشکلات کشور را استفاده کمتر از ظرفیت جوانان در عرصه های مدیریتی دانست و گفت: این قشر با دست خالی مقابل رژیم ستم شاهی ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند و در ادامه نیز قهرمانانه در هشت سال دفاع مقدس حاضر شدند و حماسه ای دیگر آفریدند و در عرصه سازندگی نیز فعال ظاهر شدند.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: باید از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف کشور و نظام استفاده بهتری کنیم و در این راستا باید شاهد جوان گرایی بیشتری در رده های مدیریتی باشیم.
خرازی در ادامه گفت: ما از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم چرا که نگران روی کار آمدن تفکرهایی هستیم که نتیجه آن زوال کشور است.
وی در پایان با اشاره به عضویت هفت هزار نفر در کشور در حزب ندای ایرانیان، از تاسیس مدرسه و تلویزیون دیجیتالی ندا در اینده نزدیک خبر داد.