در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت؛

قانع کاندیدا می شود

حرف تازه – بر اساس آخرین خبرها، علیرضا قانع کاندیدای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت خواهد شد. مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت خواهد شد. علیرضا قانع در چند روز باقی مانده از زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، با حضور […]

حرف تازه – بر اساس آخرین خبرها، علیرضا قانع کاندیدای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت خواهد شد.

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت خواهد شد.

علیرضا قانع در چند روز باقی مانده از زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، با حضور در فرمانداری رشت اعلام کاندیداتوری خواهد کرد.
بر اساس شنیده های نگارنده علیرضا قانع با هدف قانون مداری و سامان بخشی به مدیریت شهرداری رشت و ایجاد عقلانیت در تصمیم گیری های شهری و همیاری و همکاریِ هرچه بیشتر با کارکنان شهرداری رشت به صحنه ی انتخابات شورای شهر کلانشهر رشت ورود می کند.
علیرضا قانع در طول سال ها، با فعالیت در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و حقوقی همواره در خدمت همشهریان خویش بوده و از محبوبیت خوبی در بین اهالی فرهنگ و هنر و مجموعه ی شهرداری رشت برخوردار است.
علیرضا قانع علاوه بر مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، سال ها به عنوان کارمند و کارشناس حقوقی شورای اسلامی شهر رشت و مشاور حقوقی چندین سازمان شهری و استانی فعالیت داشته است، وی تنها مولف گیلانی است که چندین کتاب در خصوص شوراهای اسلامی شهر و روستا به رشته تحریر درآورده که آخرین آن تحت عنوان ” شوارهای اسلامی شهر در آینه قوانین” به زودی رونمایی خواهد شد. وی در کنار این، تدوین چندین طرح و پیشنهاد مصوب در شورا را بر عهده داشته است.
علیرضا قانع با شعار ” اندیشه ای نو برای شهر باران” و با تکیه بر حمایت رشتوندان در انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت حضوری پرنگ و بسزا خواهد داشت.