ماجرای سورپرایز بهنوش بختیاری چیست؟

«درباره آمنه» پس از تهران و گیلان به سایر مناطق کشور رسید

حرف تازه : فیلم درباره آمنه(گزارش یک اسیدپاشی) که پس از بیست و یک ماه بلاتکلیفی بالاخره توسط بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در تهران و خود کارگردان در شهرهای شمالی کشور پخش شد با پیگیری های فراوان عبداللهیان به سایر شهرهای کشور رسید. به گزارش حرف تازه به نقل از گروه مشاوران رسانه ای […]

حرف تازه : فیلم درباره آمنه(گزارش یک اسیدپاشی) که پس از بیست و یک ماه بلاتکلیفی بالاخره توسط بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در تهران و خود کارگردان در شهرهای شمالی کشور پخش شد با پیگیری های فراوان عبداللهیان به سایر شهرهای کشور رسید.

به گزارش حرف تازه به نقل از گروه مشاوران رسانه ای این پروژه، با رایزنی های فراوانی که توسط کارگردان انجام شد و حمایت های ویژه بهنوش بختیاری نهایتاً فیلم درباره آمنه برای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، مازندران، گلستان، اهواز، کرمان، بوشهر، زنجان، سمنان و چند شهر دیگر ارسال شد و از اواسط هفته در بیشتر استانهای کشور پخش خواهد شد.

به گفته یکی از نزدیکان این کارگردان جوان گیلانی، در این راه ” ایمان تیموری” که نماینده اصلی پخش فیلم های شبکه نمایش خانگی در استان گیلان است و پخش مویرگی(سوپرمارکتی) فیلم ها توسط شرکت وی زبانزد خاص و عام میباشد در چند روز اخیر رایزنی های فراوانی را انجام داده تا فیلم همشهریش در بیشتر استانهای کشور به صورت ویژه پخش شود.

اقدام وی در حمایت از هنرمند هم استانی خود قابل تحسین است و امید آن می رود پس از این نیز شاهد اتحاد و همدلی گیلانی ها در فعالیتهای فرهنگی و هنری باشیم. به نظر میرسد عبداللهیان بلوچی در بحرانی ترین روزهایش کاری کرد کارستان! در حالیکه به جز چند نفر از مسوولین که به حمایت از فیلمش پرداخته اند هیچ خبری از حمایت مدیران و مسوولان استان نیست که این خود جای بحث مفصلی دارد.

گفتنی است فیلم درباره آمنه که هم اکنون در تهران و گیلان پخش شده با استقبال مردم روبرو گشته و با این موج حمایت های هنرمندان و ورزشکاران از فیلم باید منتظر استقبال مردم سایر شهرها نیز باشیم. از گوشه و کنار خبر میرسد که حمایت های ویژه بهنوش بختیاری هنرمند محبوب مردم از این فیلم در روزهای آینده نیز ادامه دارد و این بازیگر سینما و تلویزیون برای حمایت از این فیلم تاثیرگذار اجتماعی چند “سورپرایز” خواهد داشت.