فیلمبرداری سکانس های پایانی فیلم «دختری با شال قرمز» با حضور شهردار رشت

حرف تازه : شهردار رشت در فلیمبرداری سکانس های پایانی فیلم« دختری با شال قرمز» حضور یافت. سید محمد علی ثابت قدم با اشاره به مبحث باز آفرینی شهری اظهار داشت: در این حوزه شهرداری رشت به دنبال خلق هویت های گذشته و باز تولید آن می باشد؛ با نگاه به بافت فرهنگی پیاده راه […]

حرف تازه : شهردار رشت در فلیمبرداری سکانس های پایانی فیلم« دختری با شال قرمز» حضور یافت.

سید محمد علی ثابت قدم با اشاره به مبحث باز آفرینی شهری اظهار داشت: در این حوزه شهرداری رشت به دنبال خلق هویت های گذشته و باز تولید آن می باشد؛ با نگاه به بافت فرهنگی پیاده راه رشت و بافت تاریخی رشت حمایت معنوی و مادی از این فیلم در دستور کار برنامه های فرهنگی شهرداری رشت قرار گرفت.

شهردار رشت با بیان اینکه این فیلم در جشنواره فجر اکران می شود افزود: از تمام فرصت ها و ظرفیت ها باید بهره گرفت تا رشت را در سطح ملی و بین المللی معرفی کرد.

مجید فهیم‌خواه کارگردان فیلم «دختری با شال قرمز» نیز با بیان اینکه  فیلمبرداری این فیلم در تابستان انجام شد، گفت: چند سکانس پایانی این فیلم امروز فیلمبرداری می شود.

وی با بیان اینکه این فیلم زندگی یک نوازنده را به تصویر می کشد افزود: موضوع این فیلم اجتماعی است و دامون یعقوبی و الهام نامی، فخرالدین صدیق شریف و شاهرخ فروتنیان در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

موضوع فیلم« دختری با شال قرمز» درباره‌ی کارگر ساده یک نجاری است که عاشق دختری موزیسین می‌شود، اما ازآنجایی که فاصله زیادی بین خود و دختر مورد علاقه‌اش می بیند تصمیم می‌گیرد به سراغ فراگیری موسیقی برود و تا جایی پیش می‌رود که ایده یک ساخت سمفونی را به مرحله اجرا در می‌آورد.


فرهنگسرای مجازی رشت