رییس بیمارستان رازی رشت خبر داد:

فعال بودن دو دستگاه برونکوسکوپ در بیمارستان رازی رشت

حرف تازه : دکتر انوش دهنادی، رییس بیمارستان رازی رشت، طی گفت و گویی با پایگاه خبری وبدا در گیلان گفت: بیمارستان رازی رشت در حال حاضر دارای دو دستگاه برونکوسکوپ فعال می باشد که در اتاق عمل مستقر بوده و در حال ارایه خدمات به بیماران اورژانس می باشد. وی تصریح کرد: انجام این […]

حرف تازه : دکتر انوش دهنادی، رییس بیمارستان رازی رشت، طی گفت و گویی با پایگاه خبری وبدا در گیلان گفت: بیمارستان رازی رشت در حال حاضر دارای دو دستگاه برونکوسکوپ فعال می باشد که در اتاق عمل مستقر بوده و در حال ارایه خدمات به بیماران اورژانس می باشد.

وی تصریح کرد: انجام این خدمت تنها در بخش ریه، به علت خرابی دستگاه در شش ماه اخیر غیرفعال بوده است. دکتر دهنادی یادآور شد: خرید دو دستگاه ویدیو برونکوسکوپ جدید نیز از طریق معاونت درمان دانشگاه در حال پیگیری است.

دکتر حسین اتحاد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این خصوص گفت: خرید دو دستگاه برونکوسکوپ از طریق هیات امنای ارزی و دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام است.

وی افزود: در این خصوص اقدامات لازم جهت دریافت یک دستگاه برونکوسکوپ به پایان رسیده و فقط منتظر انجام اقدامات گمرکی هستیم. دکتر اتحاد خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در فاصله زمانی نزدیک با انجام تمهیداتی که از سوی وزارت بهداشت اتخاذ شده، این دستگاه در بخش ریه بیمارستان رازی استقرار یابد.