سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری رشت:

فعالیت های فرهنگی زمینه ساز جذب حامی مالی قدرتمند و اثرگذار برای حمایت از ورزش نابینایان است

حرف تازه – علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و معاون ورزشی این سازمان با حضور درسالن ورزشی اداره بهزیستی گیلان با مربیان ، کادر فنی و بازیکنان تیم پنج نفره فوتبال نابینایان گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند. علیرضا حسنی در این بازدید مشکلات و نیازهای تیم را بررسی کرد و اظهار داشت :تمام تلاش […]

حرف تازه – علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و معاون ورزشی این سازمان با حضور درسالن ورزشی اداره بهزیستی گیلان با مربیان ، کادر فنی و بازیکنان تیم پنج نفره فوتبال نابینایان گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

علیرضا حسنی در این بازدید مشکلات و نیازهای تیم را بررسی کرد و اظهار داشت :تمام تلاش خود را می کنیم تا بستر مناسبی جهت انجام فعالیت های ورزشی و بروز استعدادهای نابینایان فراهم سازیم.

وی تلاش مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این بین مسئولان باید نسبت به برطرف کردن مشکلات ورزش نابینایان تلاش کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت رشد ورزش نابینایان را نیازمند حمایت های مالی عنوان کرد و گفت: در حوزه مالی سازمان در حد توان خود حامی ورزش روشن دلان است اما باید برای رشد فعالیت های ورزشی این قشر با انجام فعالیت های فرهنگی جامعه را با توان و موفقیت های این قشر آشنا کرد .

وی انجام فعالیت های فرهنگی دراین بخش را نیازمند برنامه ریزی دانست و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی زمینه ساز جذب حامی مالی قدرتمند و اثرگذار برای حمایت از ورزش نابینایان است.