فسخ قرارداد گل محمدی منتفی شد | آشتی کنان قریب الوقوع یحیی با درویش

بعد از جلسه مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس، قرار شد تا در هفته آینده سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت جلسه‌ای را با مدیریت باشگاه برگزار کند.

به گزارش حرف تازه به نقل از فوتبال ۳۶۰ ، یحیی گل‌محمدی در تصمیمی بحث‌برانگیز روز دوشنبه (هفدهم مهرماه) بعد از عدم دریافت کامل مطالبات خود در فصول گذشته، برای مدیران باشگاه پرسپولیس اخطار (نوتیس) ارسال کرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که پرسپولیس روز قبل از ارسال اخطار گل‌محمدی توانست در دیداری حساس مقابل گل‌گهر سیرجان به پیروزی برسد. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تصمیم جنجالی‌اش، دیگر در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نکرد و امروز (پنجشنبه) تمرینات این تیم به دلیل همراهی بازیکنان با سرمربی تیم‌شان رسماً لغو شد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اعضای هیات‌مدیره این باشگاه روز گذشته تشکیل جلسه دادند که بعد از اتمام جلسه نسبتاً طولانی آن‌ها، درویش در صحبت خود با خبرنگاران به پرداخت ۱۰۰ درصد قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی در فصل گذشته اشاره کرد و توضیح داد که صرفاً آپشن قرارداد آن‌ها پرداخت نشده است. درویش با اشاره به پرداخت حدود ۲۰ درصد از قرارداد یحیی گل‌محمدی در فصل جدید، ادعای فسخ قرارداد او را تکذیب کرد و مدعی شد که سرمربی پرسپولیس نمی‌تواند این اقدام را انجام بدهد.

جلسه مدیربرنامه‌های یحیی با مدیران باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت با اشاره به عدم حضور یحیی گل‌محمدی در جلسه هیات‌مدیره، توضیح داد که او در خارج از تهران است و بعد از اتمام سفر او، قرار است جلسه‌ای با حضور گل‌محمدی و اعضای هیات‌مدیره به انجام برسد. در این میان، یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه اعلام کرد که در وهله اول آن‌ها باید با مدیربرنامه‌های او مذاکره کنند تا در صورت وصول توافق، جلسه هفته آینده برگزار شود که امروز چهره مورد اعتماد سرمربی پرسپولیس به ساختمان باشگاه مراجعه کرد.

سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر حضور مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای با مدیران باشگاه نوشت: «در‌ پی اتفاق‌های چند روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و دو اخطار سرمربی تیم به باشگاه، ظهر امروز نشست مدیر برنامه‌های یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم با رضا درویش مدیرعامل و پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد. در این نشست که حسین دوام معاون حقوقی باشگاه نیز حضور داشت، دو طرف صحبت‌های خود را مطرح کردند. ابتدا مدیربرنامه‌های گل‌محمدی مشکلات و‌ نگرانی‌های سرمربی تیم را مطرح کرد و خواستار رفع آن‌ها شد و سپس مدیران باشگاه اقداماتی که از سوی باشگاه انجام شده است و شاید کادر فنی و بازیکنان در جریان آن‌ها نباشند را به اطلاع مدیر برنامه‌های گل‌محمدی رساندند».

گل‌محمدی خارج از ایران است و هفته آینده با مدیران جلسه می‌گذارد!

مدیران باشگاه پرسپولیس با دعوت دوباره از یحیی گل‌محمدی، چشم‌انتظار جلسه با او هستند. در توضیح سایت باشگاه پرسپولیس در این‌باره با اشاره به مشکلات قرارداد یحیی گل‌محمدی آمده است: «در‌ این نشست همچنین در‌خصوص یکی از دلایل اصلی پرداخت نشدن آپشن‌ قرارداد اعضای تیم بحث‌ و عنوان شد دلیل این امر‌ سوالاتی است که برخی از نهادهای نظارتی پرسیده‌اند که باشگاه هم مستندات لازم را ارائه داده است و در حال برطرف شدن است. همچنین برای دومین‌بار از سرمربی تیم دعوت شد تا در نشست هفته آینده هیات مدیره شرکت کند تا رودرو به بحث و بررسی موضوعات بپردازند که به گفته مدیربرنامه‌های گل‌محمدی، او‌ در مسافرت خارج از کشور‌ به سر می‌برد و موضوعات را به اطلاع سرمربی تیم خواهد رساند».

فسخ قرارداد گل محمدی منتفی شد

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امیدوار است که بتواند هفته آینده جلسه‌ای را با حضور یحیی گل‌محمدی برگزار کند و اختلافات به‌وجود آمده تا پیش از برگزاری دیدار با پیکان تهران حل‌وفصل شود. آنچه مشخص است اینکه برخلاف ادعاهای مطرح شده درباره احتمال فسخ قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس، این اتفاق رخ نخواهد داد و به نظر می‌رسد که با توجه به مذاکرات انجام شده در جلسه امروز (پنجشنبه)، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تعطیلات پایان هفته، در روزهای ابتدایی هفته آینده در ساختمان باشگاه حضور پیدا خواهد کرد و دیداری با مدیران باشگاه پرسپولیس دارد تا اختلافات میان طرفین برطرف شود.