در جلسه رودرو اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شفت با علی اکبر پور اوزان مطرح شد؛

فرماندار احمدی نژادی نمی خواهیم

حرف تازه (تی تی خبر) : اولین جلسه رودرو اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شفت با علی اکبر پور اوزان مدیر کل امور سیاسی و انتخابات  استانداری گیلان برگزار شد. بهنام ربیع زاده یکی از شرکت کنندگان جلسه کلیاتی از این جلسه  را بیان کرد. وی ادامه داد:  این جلسه صبح پنجشنبه در دفتر مدیر کل بین […]

حرف تازه (تی تی خبر) : اولین جلسه رودرو اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شفت با علی اکبر پور اوزان مدیر کل امور سیاسی و انتخابات  استانداری گیلان برگزار شد.

بهنام ربیع زاده یکی از شرکت کنندگان جلسه کلیاتی از این جلسه  را بیان کرد.

وی ادامه داد:  این جلسه صبح پنجشنبه در دفتر مدیر کل بین جناب پوراوزان و معاونین و جمعی از فعالان سیاسی شفت برگزار شد که در مجموع بسیار مفید بود .

وی در تشریح جلسه گفت : ابتدا مدیر کل نکاتی پیرامون موفقیت های دولت که ظاهرا از انظار دور مانده را بیان کرد و گفت دولت کشوری را در دست گرفت که هیچ چیز سرجایش نبود و توان زیادی صرف شد که ثبات نسبی به کشور باز گردد و در کنار ثبات موارد موفقیت آمیز زیادی است که به آن رسیده ایم اما دریغ از حتی یک شبکه تلویزیونی که بتوان آنها را به همه مردم جامعه انتقال داد.

ربیع زاده در ادامه تاکید کرد: بعد از سخنان ایشان موارد متعددی از سوی فعالان شفتی مطرح شد که بیشتر حول انتقاد از عملکرد فرماندار قبل و سایر مسئولین بود ‌. بحث و گفتگو های زیادی شد که برای آقای پوراوزان تازگی داشت !!

ربیع زاده ادامه داد : اینکه مدیران استانی شفت را تا حدی به حال خود رها کرده اند را میتوان از عدم اطلاع مدیر سیاسی اش از موارد اتفاق افتاده در این شهرستان فهمید .

او همچنین خاطر نشان کرد که آقای پوراوزان نگاه مثبت و خوبی به جریانهای سیاسی دارد و در جلسه امروز باب جدیدی را گشود که جریانها راههای مطالبه حقوقشان را با پیگیری مداوم تا انتها بپیمایند .

وی افزود : امروز بیشتر از اینکه ما مشتاق تداوم دیدارها و پیگیر مطالبات باشیم ٬ دایره مدیریت کل سیاسی استان مصر بر انجام امور قانونی و مراودات از هر دو سو بود و قول های متععد همکاری داد .

ربیع زاده به بخش دیگری از جلسه پرداخت و گفت : موضوع مورد بحث دیگر انتصاب احتمالی جناب محسنی معاون فرماندار دولت احمدی نژاد در فومن به جای آقای محمودی بود که با واکنش های منفی و اعتراض فعالان توام بود .

نظر غالب شرکت کنندگان براین بود که به جای کسی که دولتش خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرده است٬ فردی فرمانداری شفت را برعهده بگیرد که علاوه بر بومی بودن از حامیان دولت باشد تا به امور معوقه به سرعت جامه عمل بپوشد.

این فعال سیاسی افزود: در دیدار با مدیر کل سیاسی موارد دیگری از جمله عدم کادر سازی ٬ عدم بهره گیری از دیدگاه فعالان و نخبگان علمی و دانشگاهی ٬ عدم پاسخگویی به افکار عمومی و ضعف مدیریتی ٬ تعطیلی دانشگاه در شفت .و …. مطرح و درباره شان بحث و تبادل نظر شد .

بهنام ربیع زاده در پایان پیرامون موارد مطروحه در جلسه گفت : اینکه ما ابزار اجرایی قوی و بومی بخواهیم ٬ خواسته غیر معقولی نیست چرا که شعار نماینده فعلی مجلس در دوران انتخابات نیز استفاده از نیروهای توانمند بومی و حامی دولت بوده است و در پایان گفت : البته نمیتوان همه مدیران را ناکارآمد دانست . باید به تنگناهای اقتصادی  که دولت قبل برای کشور ایجاد کرده هم توجه شود .

از سوی دیگر باید عرض کنم که در شفت مدیرانی هم هستند که با مدیریت صحیح و پیگیری و ایستادگی و تعاملاتشان ٬ نام شفت و گیلان را بارها به چشم و گوش مردم سایر نقاط کشور قرار رسانده اند، یکی از این مدیران رییس ارشاد شفت است که امکان برگزاری دهها کنسرت در سال را فراهم و مدیریت شان کرده است که از این حیث رکورد دار است .

گیل خبر