فرماندار آستارا: جلب رضایت مردم جدی گرفته شود/ مسئولان با استقرار میز خدمت به جلب نظر مراجعان بپردازند
حرف تازه – فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نارضایتی اربابان رجوع از دستگاه های دولتی و سرگردانی سرمایه گذاران در اداره های این شهرستان قابل قبول نیست و مسئولان با استقرار میز خدمت به جلب نظر مراجعان بپردازند.
یونس رنجکش در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی در فرمانداری آستارا افزود: ایجاد موانع اداری و بی اساس در برابر سرمایه گذاران و کارآفرینان، به عقب ماندگی شهرستان و خسران عمومی سبب می شود و از بخش خصوصی باید برای توسعه و آبادانی بیشتر استقبال شود.
وی بیان کرد: با توجه به اعلام دادستانی شهرستان امکان استفاده از زندانیان دارای مهارت و توانایی انجام کار نیز وجود دارد ودستگاه های اجرایی برای انجام برخی خدمات، نیاز خود با هماهنگی دادگستری شهرستان، اعلام تا از ظرفیت احکام جایگزین زندان نیز استفاده شود.
رنجکش توجه به مدیریت پسماند و برنامه ریزی اداره ها برای کاهش آسیب های اجتماعی را متذکر شد و از برگزاری دومین سال برنامه های هفته اجتماعی و فرهنگی آستارا در اول دی ماه امسال، با محوریت روستا و با هدف افزایش حس مسئولیت عمومی در مدیریت روستاها خبر داد.
در این جلسه احمد قدیمی بخشدار لوندویل، مدیریت بهینه پسماند و ترویج تفکیک زباله از مبدا در این بخش را مستلزم تلاش و زمان بیشتر دانست و بابک باستانی بخشدار مرکزی آستارا مصرف گرایی روستاها را علت افزایش زباله در آنها اعلام کرد.
ارسال دیدگاه