شنیده ها؛

فرصت دوباره شهردار رشت به برخی مدیران | ماجرای کارشکنی برای کاهش درآمدها در آستانه استیضاح چه بود؟!

در حالی که پیش از این شنیده ها از شهرداری رشت حاکی از بالا بودن احتمال برخی انتصابات از سوی سید امیرحسین علوی شهردار رشت بود حالا شنیده می شود شهردار رشت در نهایت تصمیم گرفته فرصت دیگری در اختیار برخی مدیران قرار دهد.

اختصاصی حرف تازه، در حالی که پیش از این شنیده ها از شهرداری رشت حاکی از بالا بودن احتمال برخی انتصابات از سوی سید امیرحسین علوی شهردار رشت بود حالا شنیده می شود شهردار رشت در نهایت تصمیم گرفته فرصت دیگری در اختیار برخی مدیران قرار دهد.

بر این اساس گفته می شود علوی قصد ندارد انتصابات هیجانی و پرشمار را در این مقطع زمانی رقم بزند بنابراین فرصت دیگری در اختیار برخی مدیران قرار خواهد داد و با زیرنظر گرفتن دقیق عملکرد این مدیران در آینده ای نزدیک در خصوص عزل یا ابقای آنها تصمیم گیری خواهد کرد.

بدون شک در راستای بهبود عملکرد مجموعه مدیریت شهری، عملکرد آن دسته از مدیرانی که پیش از این عمدا یا سهوا عملکرد ضعیف تری از خود به جا گذاشته اند زیر ذره بین آقای شهردار خواهد بود و شاید از این پس کوچکترین لغزش دوباره ای برابر با برکناری باشد.

پیش از این شنیده می شد در روزهای منتهی به استیضاح شهردار رشت، برخی مدیران زیرمجموعه های شهرداری در مسیر درآمدزایی این مجموعه سنگ اندازی کرده بودند تا در دوره سرپرست بعدی دریافتی های مجموعه افزایش یابد!

هرچند این شنیده ها از سوی مسئولین شهری هنوز به طور رسمی به تایید نرسیده است اما بررسی و آنالیز درآمدهای شهرداری طی ماه های گذشته نشان می دهد این موارد چندان دور از ذهن و بیراه نبوده است!

باید دید آستانه تحمل شهردار رشت تا چه نقطه ای خواهد بود و از سوی دیگر چه زمانی این دسته از مدیران دست از خرابکاری های تعمدی بر می دارند؟!