رضا رسولی:

فرصت تقویت سپیدرود و صعود به لیگ برتر را از رشت نگیریم

حرف تازه : رضا رسولی در حمایت از لایحه واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت گفت : اگر کسی حقی بر گردن سپیدرود دارد غیر قابل انکار و غیر قابل نفی است و کسی راضی به از بین رفتن حقوق افراد نیست. وی با بیان اینکه شورا هیچوقت در کمک به سپیدرود تعلل نکرده است افزود: […]

حرف تازه : رضا رسولی در حمایت از لایحه واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت گفت : اگر کسی حقی بر گردن سپیدرود دارد غیر قابل انکار و غیر قابل نفی است و کسی راضی به از بین رفتن حقوق افراد نیست.

وی با بیان اینکه شورا هیچوقت در کمک به سپیدرود تعلل نکرده است افزود: همین مسئولیت در مقابل شورا هم وجود دارد هرچند اسماعیل حاجی پور شخصا برای داماش ایثار کرده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترفیک شورا ورزش و جوانان را مرجع مشخصی برای این واگذاری دانست و تصریح کرد: در نامه اشاره شده از سوی برخی اعضای شورا ابهامی وجود ندارد و ورزش و جوانان گیلان قید کرده است که در صورت پرداخت بدهی یک و نیم میلیارد تومانی بقیه مسئولیت های بدهی های دیگر را در صورت وجود از روی دوش شهرداری بر می دارد.

رسولی با اشاره به هزینه های نیم فصل سپیدرود گفت: برای حفظ جایگاه سپیدرود به یکسری هزینه در نیم فصل نیاز است. 

وی با بیان اینکه جایگاه صدر جدول قطعی نیست خاطر نشان کرد: همه تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر در نیم فصل هزینه می کنند و ما نباید این فرصت را از رشت بگیریم.