فرامرز جمشیدپور از سرویس دهی ۳۲ اتوبوس در ایام برفی رشت خبرداد

حرف تازه – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت ضمن تشریح اقدامات و برنامه های این حوزه در خصوص برف، همچنین از خدمت رسانی شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک با ۳۲ دوربین در ایام برفی خبر داد. فرامرز جمشیدپور با اشاره به استقرار مرکز کنترل ترافیک در معاونت حمل و نقل و امور […]

حرف تازه – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت ضمن تشریح اقدامات و برنامه های این حوزه در خصوص برف، همچنین از خدمت رسانی شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک با ۳۲ دوربین در ایام برفی خبر داد.

فرامرز جمشیدپور با اشاره به استقرار مرکز کنترل ترافیک در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت اذعان داشت: این مرکز با ۳۲ دوربین آماده است تا امکانات لازم را در اختیار فرماندهی عملیات ستاد بحران قرار دهد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت یادآور شد: تصاویری از معابر قابل رصد سطح شهر توسط ۳۲ دوربین گرفته و برنامه ریزی هایی در زمینه بازگشایی معابر در زمان بارش برف صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه به فعالیت ۳۲ اتوبوس مجهز به زنجیر چرخ و … در روزهای برفی در راستای سرویس دهی به مردم اشاره داشت و تصریح کرد: طی جلسات مکرری که با معتمدین خطوط مینی بوس و تاکسیرانان خطوط گذاشته شد در صورت بارش برف سنگین به صورت شیفت بندی اقدام به سرویس دهی به شهروندان خواهند نمود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با اشاره به تدارکات انجام گرفته در راستای ساماندهی مسافرین در راه مانده گفت: در پایانه های سطح شهر برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

فرامرز جمشیدپور در ادامه تصریح کرد: در حوزه مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری رشت، اقدام به راه اندازی مرکز فوریت های ترافیکی نمودیم.

وی افزود: فعالیت حوزه فوق در راستای بازگشایی پل های غیرهمسطح، چراغ های چشمک زن، پاره شدن کابل ها و چراغ های راهنمایی رانندگی و… خواهد بود.

مهندس جمشیدپور با تاکید بر فعالیت ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات در سازمان عمران تصریح کرد: ماشین آلاتی چون گریدر، لودر، بیل بکهو باب کت، ماشین آلات مجهز به تیغه برفروب و… در سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت برای بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر پیش بینی شده است.