فرار فرد مسلح به ساختمان نیمه کاره در خیابان بیستون رشت/ پایان ماجرا با دستگیری/ رئیس پلیس گیلان: هیچ موضوع ضدامنیتی و یا سرقتی در کار نبود

گزارش های دریافتی حاکی از آن است دقایقی قبل سارقی مسلح در رشت، به ساختمانی نیمه کاره در خیابان بیستون فرار کرده است.

حرف تازه – گزارش های دریافتی حاکی از آن است دقایقی قبل سارقی مسلح در رشت، به ساختمانی نیمه کاره در خیابان بیستون فرار کرده است.

بر اساس شنیده ها گفته می شود این فرد که خودرویی را به سرقت برده بود پس از فریادهای یک شهروند، خودرو را در خیابان ترک و به ساختمانی نیمه کاره در خیابان بیستون پناه برده است.

هم اکنون نیروهای امدادگر آتش نشانی رشت، اورژانس و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند و ماموران پلیس خیابان را قرنطینه کرده اند.

تلاش برای دستگیری سارق مسلح ادامه دارد.

تکمیلی:

سردار محمدرضا اسحاقی طی گفتگویی با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک ضمن اعلام خبر دستگیری فرد مسلح در ساعت ۱۳:۳۰ امروز گفت: ساعت ۱۱:۳۰ در سطح شهر خودرویی با حالت غیرطبیعی درحال حرکت بود که همکاران من به تعقیب آن پرداختند و در ادامه فرد مسلح به سلاح کمری کلت به یک ساختمان نیمه کاره فرار می کند و در طبقه فوقانی ساختمان می رود. 

رئیس پلیس گیلان با اشاره به مدارای پلیس با فرد مسلح در پروسه دستگیری وی، اظهارداشت: فرد در حالت طبیعی نبود و قصد خودکشی داشت و به نظر می رسید مواد مخدر توهم زا مصرف کرده است. اما در نهایت این فرد تسلیم شد و هم اکنون در بازداشت به سر می برد. 

اسحاقی در پایان گفت: هیچ موضوع ضدامنیتی و یا سرقتی انجام نشده و اخبار تکمیلی نیز در آینده اعلام میشود.