شاید سالاری قصد هیچگونه حمایت از سپیدرود را ندارد...

فرار استاندار گیلان از رویارویی با حامیان سپیدرود؟!

حرف تازه – در حالیکه همزمان با روز جوان، نشست مصطفی سالاری استاندار غیربومی گیلان با جمعی از جوانان برگزار شد باز هم دعوت گزینشی از سوی استانداری و حذف برخی چهره های نزدیک به سپیدرود شائبه هایی را به همراه داشت. سالاری که از زمان حضور در گیلان کوچک ترین توجهی به تیم ریشه […]

حرف تازه – در حالیکه همزمان با روز جوان، نشست مصطفی سالاری استاندار غیربومی گیلان با جمعی از جوانان برگزار شد باز هم دعوت گزینشی از سوی استانداری و حذف برخی چهره های نزدیک به سپیدرود شائبه هایی را به همراه داشت.

سالاری که از زمان حضور در گیلان کوچک ترین توجهی به تیم ریشه دار و مردمی سپیدرود نداشته و در هیچ یک از دیدارهای این تیم، زحمت حضور در ورزشگاه را به خود نداده است در این نشست نیز تعدادی از جوانان فعال اجتماعی و رسانه ای نزدیک به سپیدرود را دعوت نکرد تا شائبه های بی توجهی عمدی استاندار غیربومی به این تیم بیش از پیش تقویت شود.

استاندار گیلان که پیش از این انتظار هواداران را در راستای حمایت های مادی و معنوی از سپیدرود به هیچ عنوان برآورده نکرده است بار دیگر با اقدامی عمدی یا سهوی، فضایی را شکل داد که بسیاری از هواداران احساس کردند سالاری قصد رویارویی با حامیان این تیم را ندارد.

به نظر می رسد مصطفی سالاری همچنان با گذشت چندین ماه از حضور خود در گیلان شناخت مناسبی از ظرفیت های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و حتی اقتصادی سپیدرود پیدا نکرده است. در چنین شرایطی شاید بیراه نباشد اگر بگوییم استاندار گیلان از رویارویی با حامیان سپیدرود فرار می کند! حتی اگر چنین برداشتی صحیح نباشد رفتار سالاری تا امروز، برداشت دیگری را به ذهنمان متبادر نمی کند.

حرف تازه آمادگی انتشار پاسخ های احتمالی استاندار گیلان را دارد.