فراخوان جذب سرمایه گذار پروژه بازگشایی مسیر G۵ رشت

شهرداری رشت پیرو مصوبات شورای سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و مصوبه شورای اسلامی شهر رشت، در نظر دارد پروژه بازگشایی مسیر G۵ را در قالب شیوه ( EPCFمهندسی، تدارک، ساخت و تامین مالی) به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار نماید.

حرف تازه – فراخوان عمومی اجرای این پروژه و جذب سرمایه‌گذار واجد شرایط از طریق سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت برای پروژه بازگشایی مسیر G۵ انجام شده است.

همچنین مهلت دریافت اسناد برای اشخاص حقیقی و حقوقی، از زمان انتشار نوبت دوم این فراخوان حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۱/۶/۹۹ اعلام شده است.
اسناد و پاکات تکمیل شده می بایست حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۲۵/۶/۹۹ در پاکت مهر و موم شده تحویل دبیرخانه سازمان سرمایه گذاری گردد.
اعلام شده که بازگشایی و ارزیابی پاکات در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی سر ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه ۲۶/۶/۹۹ برنامه ریزی و انجام خواهد شد.
نحوه دریافت اسناد:
متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه به صورت حضوری با در دست داشتن درخواست شرکت در فراخوان، مستندات مربوطه را از دبیرخانه سازمان سرمایه گذاری به نشانی: رشت، گلباغ نماز، کوچه مهرآئین، ساختمان تندیس(نبش انصاری به بلوار نماز) طبقه ۸ دریافت نمایند و یا به طور غیرحضوری اسناد و اطلاعات اولیه پروژه را پس از ارسال درخواست شرکت در فراخوان به نشانی ایمیل invest.rasht@gmail.com از طریق همان ایمیل دریافت کنند.
فراخوان جذب سرمایه گذار پروژه بازگشایی مسیر G۵ رشت

فراخوان جذب سرمایه گذار پروژه بازگشایی مسیر G۵ رشت

شهرداری رشت