سید امیرحسین علوی:

فخب و کوی حسینی جزء شهر رشت هستند/ هشدار اجتماعی جدی برای شهرداری رشت

حرف تازه : سید امیر حسین علوی عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: اتفاقات خوب و زیبایی این روزها در رشت رقم می خورد  و پارک های محلی ایجاد و توسعه می یابد که شورای اسلامی هم در تصویب بودجه لازم برای آنها اهتمام ورزیده است. وی افزود: احداث این پارک ها نیازهای اجتماعی و خدمات […]

حرف تازه : سید امیر حسین علوی عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: اتفاقات خوب و زیبایی این روزها در رشت رقم می خورد  و پارک های محلی ایجاد و توسعه می یابد که شورای اسلامی هم در تصویب بودجه لازم برای آنها اهتمام ورزیده است.
وی افزود: احداث این پارک ها نیازهای اجتماعی و خدمات شهری را در عمق محلات با یک توازن مناسب تقسیم خواهد کرد اما بعضا در اجرا مشکلاتی را می بینیم که خیلی برازنده شهر و مدیریت شهری نیست و تعادل, انصاف و عدل درست در تقسیم این امکانات شهری اتفاق نمی افتد.
علوی در ادامه تصریح کرد: گاهی این پارک ها در مناطق مرفه تعداد و کثرت آن بیشتر است، در صورتی که  در منطقه فخب و کوی حسینی در مسیر جاده پیربازار محرومیت های که سمت چپ رودخانه مشاهده می شود بسیار شدید است.
این عضو شورای شهر افزود: همه امکانات توسط مدیریت شهری در حال سوق دادن به آن سمت (گلسار) می باشد و مخالفتی در این کار نیست، اما محرومیت هایی که در این سمت شهر و منطقه فخب است باید دیده شود در صورتی که اینجا شهروندان از لحاظ خدمات شهری و نداشتن یک پارک مناسب و یک فضای مناسب حتی از امکانات اولیه مثل آب و فاضلاب  مناسب محروم  هستند.
وی خاطر نشان کرد: برازنده مدیریت شهری نیست که به مناطق محروم توجه نشود و من فکر می کنم آقای شهردار و همه دستگاه در این قضیه باید دقت بیشتری داشته باشند و باید این نکته را به عنوان یک هشدار اجتماعی تلقی کنند.

نبض خبر