منوچهر جمالی:

فایده شن و ماسه باید به عموم مردم برسد/ سپاه پاسداران سرمایه ای بزرگ است

حرف تازه – منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان طی سخنانی گفت : استان گیلان به صورت متوازن رشد نکرده است.  وی افزود: اگر ادعای ما این است که استان کشاورزی هستیم باید در برخی موارد در رده های اول باشیم اما […]

حرف تازه – منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان طی سخنانی گفت : استان گیلان به صورت متوازن رشد نکرده است. 

وی افزود: اگر ادعای ما این است که استان کشاورزی هستیم باید در برخی موارد در رده های اول باشیم اما می بینیم هنوز در حوزه چای، برنج، زیتون و … مشکلات باقی است. اگر ادعا می کنیم استانی گردشگر پذیر هستیم هنوز اقدامات مناسبی در این راستا انجام نداده ایم و برنامه ای برای افزایش درمامد مردم استان اجرایی نشده است. اگر ادعا کنیم صنعتی هستیم در این بخش هم فکر می کنم عقب ماندگی های زیادی داریم.

جمالی با اشاره به مسئولیت سنگین فرهاد دلق پوش اظهار داشت: امروز باید همه با همدلی و همراهی تلاش کنند تا گیلان به تراز واقعی خود برسد و در مسیر توسعه حرکت مناسبی داشته باشیم. 

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین معادن گیلان در رودبار قرار دارد گفت: مجوز برداشت شن و ماسه در سال ۹۴ مجموعا حدود ۳ میلیون تن در کل استان گیلان بوده است اما آنچه که آمار گرفته اند حدود ۱۵ میلیون تن مصرف شده است. باید مشخص باشد این میزان در کجا مصرف شده است؟ به نظر می رسد یک اتفاقاتی رخ داده است. فایده شن و ماسه باید به عموم مردم برسد. نباید برخی برداشت کنند و به چند برابر قیمت به پروژه های دولتی بفروشند. قیمت تمام شده پروژه های دولتی را ببینید…

منوچهر جمالی با اشاره به اظهارات ترامپ گفت: اگر ما در کنار هم باشیم، هدف را گم نکنیم، اصل قضایا را فراموش نکنیم و بدانیم برای نظام و انقلاب چه هزینه هایی پرداخت شده است و انسجام داشته باشیم ترامپ و امثال ترامپ نمی توانند کاری با این ملت بکنند. 

وی در پایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سرمایه ای بزرگ دانست و خاطر نشان کرد : خدمات سپاه در زمان دفاع مقدس و تا امروز بر کسی پوشیده نیست. ما هیچکدام با یکدیگر غریبه نیستیم. با اتحاد و انسجام می توانیم مضایق را پشت سر بگذاریم و به سمت رشد و توسعه گام برداریم.