همزمان با روز مقاومت و پایداری؛

عیادت از سردار جانباز حاج سعید ساقی توسط حجت الاسلام عادلی، محمد حسن عاقل منش و مختار حبیبی

تی تی خبر (حرف تازه) : همزمان با روز مقاومت و پایداری حجت الاسلام ولی عادلی ، محمد حسن عاقل منش و مختار حبیبی به عیادت سردار جانباز حاج سعید ساقی رفتند. همزمان با روز مقاومت و پایداری مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان و رییس اسبق شورای اسلامی شهر رشت به همراه یکی از […]

تی تی خبر (حرف تازه) : همزمان با روز مقاومت و پایداری حجت الاسلام ولی عادلی ، محمد حسن عاقل منش و مختار حبیبی به عیادت سردار جانباز حاج سعید ساقی رفتند.

همزمان با روز مقاومت و پایداری مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان و رییس اسبق شورای اسلامی شهر رشت به همراه یکی از مسوولان کانون بازنشستگی سپاه قدس گیلان به اتفاق هیات همراه به دیدار و عیادت صمیمانه سردار جانباز حاج سعید ساقی رفتند.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین عادلی با توجه با جایگاه رفیع جانبازان حاج سعید ساقی را یکی از الگوهای مقاومت و پایداری خطاب کرد و و رشادت و ایستادگی وی و دیگر جانبازان سرافراز ایران اسلامی را کاری ستودنی دانست و افزود: شما با خدا معامله کردید و اجر و ثوابتان در آن دنیا قابل توصیف نمیباشد.

در انتهای این دیدار حاج سعید ساقی نیز ضمن قدردانی از حضور این مسوولان با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام (ره) خطاب به حجت الاسلام عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان که پس از این دیدار عازم مرقد مطهر امامزاده  هاشم (ع) برای بدرقه کاروان پیاده گیلانیان عازم به مرقد مطهر حضرت امام (ره) بودند اشاره داشت : سلام من و همه جانبازان را به کاروان پیاده مرقد امام (ره) برسانید و جای ما هم چند قدم بردارید.
photo_2016-05-26_01-17-37

photo_2016-05-26_01-17-52