عکسی کمتر دیده شده از نماینده پرکار رشت!

تی تی خبر : چندی پیش تصویری از نماینده مردم شریف مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن تامینی، به دستمان رسید که در ادامه شما مخاطبان گرامی را به دیدن آن دعوت می نماییم. گویا آقای نماینده این روزها اینقدر پرکار است که دیگر مجبور است با دو گوشی همزمان صحبت کند! حال […]

تی تی خبر : چندی پیش تصویری از نماینده مردم شریف مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن تامینی، به دستمان رسید که در ادامه شما مخاطبان گرامی را به دیدن آن دعوت می نماییم.

گویا آقای نماینده این روزها اینقدر پرکار است که دیگر مجبور است با دو گوشی همزمان صحبت کند! حال یا آنقدر برای مردم ارزش قائلند که حتی در زمان مکالمه تلفنی هم پاسخگوی دیگر خط همراه خود هستند؛ تا پس از لحظاتی انتظار، مشکلات مردم را بشنوند و پیگیر آن مسائل باشند یا هر دو نفر همزمان پاسخ های مشابهی را خواهند شنید و آقای نماینده هم به قادر به بررسی دو موضوع مختلف در زمان واحد است! که امیدواریم و البته به نظر هم می رسد این حالت دومی نباشد. شاید هم برای حل موضوعی در مکالمه اول تماسی دیگر برقرار کرده اند تا در همان لحظه به پیگیری موضوع بپردازند و شاید هم شایدهایی دیگر! نمی دانیم اما هرچه هست دیدن دو گوشی و دو تماس همزمان نماینده پرکار رشت خالی از لطف نیست و شما را به دیدن این عکس دعوت می نماییم.

SAM_0127