سخنی با استاندار گیلان؛

عملکرد معاون سیاسی شما قابل پذیرش نیست/ در روند انتصابات تجدیدنظر کنید

دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی داد اصحاب رسانه را هم درآورد و فعالین سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت هم یکی پس از دیگری به نقد عملکرد استانداری گیلان می پردازند.

اختصاصی حرف تازه – دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی داد اصحاب رسانه را هم درآورد و فعالین سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت هم یکی پس از دیگری به نقد عملکرد استانداری گیلان می پردازند.

آقای استاندار! عملکرد معاون سیاسی شما قابل پذیرش نیست

شنیده ها حاکی است در جلسه اخیر دبیران استانی احزاب اصلاح طلب و اعضاء شورای هماهنگی جبهه ی اصلاحات با استاندار و معاون سیاسی وی ، شدیدترین انتقادات از عملکرد تصمیم گیرندگان صورت پذیرفته بود اما حضور قاسم نژاد در جایگاه معاونت سیاسی استاندار و مدیریت انتصابات و لابی های سیاسی با نمایندگان، جایگاه استاندار را هم تحت الشعاع قرار داده است.
مطالباتی که در فضای مجازی منتشر گردیده مجموعا از استاندار گیلان می خواهد تا برکناری مدیران حامی دولت را متوقف کند و این سوال پرسیده می شود که چرا دولتی که ظرف مدت چند ماه، به پایان عمر خود خواهد رسید باید به برخی نمایندگان باج بدهد؟
انتظار می رود دولتی که در تمام این سالها به بهانه پیشبرد امور و دریافت بودجه و اعتبار به نام تعامل با نمایندگان به باج دهی سیاسی ادامه داده لااقل این مدت باقیمانده را با جسارت و شجاعت در مقابل زیاده خواهی ها بایستد؛ آن هم درست در زمانی که دیگر هیچ عذری به بهانه همیاری و همکاری با نمایندگان مجلس برای اخذ اعتبار و… وجود ندارد.
عملکرد معاون سیاسی شما قابل پذیرش نیست

عملکرد معاون سیاسی شما قابل پذیرش نیست