پس از بالا بردن پرچم ملوان در عضدی؛

علی نظر محمدی از سمت خود استعفا داد/ مومنی همچنان تمایل به ادامه کار دارد

حرف تازه – عصر دیروز در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در مرحله یک شانزدهم پایانی تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ملوان به پایان رسید. […]

حرف تازه – عصر دیروز در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در مرحله یک شانزدهم پایانی تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ملوان به پایان رسید.

سپیدرود که در بازی روز گذشته چندان منظم و با برنامه به نظر نمی رسید با گلی که در همان نیمه اول از پژمان نوری در دقیقه ۳۲ دریافت کرد از حریف عقب افتاد. پس از آن هر دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه حریف داشتند. اما این حملات به جایی نرسید تا اینکه در دقیقه ۸۸ حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی کار را برای سپیدرود به تساوی کشاند و دو تیم به وقت های اضافه رفتند.

در ادامه و در وقت های اضافه این ملوان بود که یک بار دیگر از حریف پیش افتاد و در دقیقه ۹۸ توسط بابک مرادی از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسید. این پایان کار نبود و بازی ضعیف شاگردان نظرمحمدی با دریافت گل سوم در دقیقه ۱۱۴ توسط محمدرضا نقدی پور تکمیل شد. 

سپیدرود در بازی روز گذشته یکی از ضعیف ترین بازی های سه فصل اخیر خود را به نمایش گذاشت و شاید ضعیف ترین بازی و نتیجه سالهای اخیر خود در عضدی را تجربه کرد و به نظر نمی رسید برنامه ها و تفکرات نظرمحمدی تا ۱۲۰ دقیقه دیگر هم در این دیدار به نتیجه برسد.

این بار سپیدرود نه در لیگ برتر و برابر حریفان متمول، بلکه در جام حذفی و در زمین خود به ملوانی باخت که تیم متمولی به شمار نمی رود و در دسته اول فوتبال کشور حضور دارد. آن هم شکستی که حاصل یک گل اتفاقی و یا یک اشتباه فردی نبود و سپیدرود با نمایشی ضعیف مستحق این باخت بود. 

تلخی این باخت زمانی دو چندان شد که در پایان بازی یکی از هواداران ملوان پرچم این تیم را در بالای میله ای در عضدی به اهتزاز دراورد. اتفاقی که موجب عصبانیت تماشاگران سپیدرود شد و آنها با شکستن فنس مقابل جایگاه تیفوسی ها اعتراض خود را نشان دادند. این اتفاق در دوران سرمربیگری نظرمحمدی رخ داده است و قطعا او را بیش از پیش تحت فشار خواهد گذاشت.

در پایان این دیدار همچنین هواداران سپیدرود به تشویق تعدادی از بازیکنان پرداختند اما نسبت به عملکرد نظرمحمدی به شدت اعتراض کردند. پیش از این نیز انتقاداتی از سوی هواداران در خصوص نقل و انتقالات، چیدمان تیم، انتخاب ترکیب، تعویض ها و عدم توانایی در تغییر شرایط روحی تیم مطرح شده بود که از روز گذشته به اوج خود رسیده است.

سرانجام صبح امروز پس از آنکه سپیدرود در لیگ برتر از ۵ مسابقه ۳ شکست، یک تساوی و تنها یک برد را تجربه کرد و در جام حذفی نیز با شکست سنگین مقابل رقیب سنتی خود در گام اول و در زمین خود از دور مسابقات کنار رفت نظرمحمدی استعفا داد و اعلام کرد که مثل چسبیده‌های فوتبال شهر رشت نیست که می‌خواهند به هر قیمتی در تیم سپیدرود و فوتبال شهر رشت باقی بمانند.

نظرمحمدی ضمن تشکر از همه کسانیکه در این سه سال کنار تیم سپیدرود بودند در بخشی از صحبت های خود برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت که تیم را از لیگ دو به لیگ برتر آورده است و حالا هم تیم در خطر سقوط نیست!

میر شهاب مومنی هم در گفتگویی با فارس نارضایتی خود از روند هفته های اخیر سپیدرود را اعلام کرد و گفت استعفایی کتبا به دست او نرسیده است اما اگر استعفایی برسد باید در هیئت مدیره بررسی شود.

مدیرعامل سپیدرود همچنین اعلام کرد که نظرش بر ماندن نظرمحمدی بود اما اگر قرار است بماند باید شرایط را تغییر دهد.