حضور در ورزشگاه شایعات را جدی کرد

علی نظرمحمدی سرمربی داماش می شود؟

حضور علی نظر محمدی در ورزشگاه و تماشای دیدار داماش گیلان و اتحاد فومن، شایعات پیرامون احتمال حضور او روی نیمکت داماش در ادامه فصل را جدی کرد. اما سوال هواداران این است که آیا علی نظر محمدی سرانجام سرمربی داماش می شود؟

اختصاصی حرف تازه، حضور علی نظر محمدی در ورزشگاه و تماشای دیدار داماش گیلان و اتحاد فومن، شایعات پیرامون احتمال حضور او روی نیمکت داماش در ادامه فصل را جدی کرد. اما سوال هواداران این است که آیا علی نظر محمدی سرانجام سرمربی داماش می شود؟

نظر محمدی در این فصل به همراه کادر فنی خود نتایج درخشانی را با چوکای تالش در لیگ دو کسب کرد و پس از قهرمانی این تیم در نیم فصل به علت آنچه عدم حل و فصل مشکلات باشگاه نامیده شد از ادامه همکاری با این تیم استعفا داد.

چند روز پس از این این اتفاق محمد مختاری نیز از ادامه همکاری با داماش استعفا داد. همزمان با این اتفاق بود که شایعاتی پیرامون سرمربی گری نظرمحمدی در داماش مطرح شد و حالا این حضور امیدها برای پیوستن نظرمحمدی به داماش را بیشتر کرد.

علی نظرمحمدی سابقه هدایت داماش گیلان، سپیدرود رشت، خونه به خونه، رایکا و چوکا را در کارنامه دارد و روشن ترین نقطه کارنامه وی جایی بود که طی دو فصل متوالی سپیدرود را از لیگ دو به لیگ برتر برساند. او حالا با اتکا به همین مساله، در صورت حضور روی نیمکت داماش، باید به همراه کادر فنی توانمند خود این تیم را به لیگ های بالاتر برگرداند.

داماش هم اکنون در لیگ سه حضور دارد.