علی بهارمست در هفتمین جلسه هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت در هفتمین جلسه هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به طور ویدئوکنفرانس برگزار شد، شرکت نمود.

 حرف تازه – علی بهارمست معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری رشت در هفتمین جلسه هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد شرکت کرد.

مهندس علی بهارمست در این نشست ویدئوکنفرانس که با عنوان “بهداشت و اقتصاد شهری شهرهای آسیایی پس از کرونا ویروس” برگزار شده بود، شرکت کرد و مسائل و موضوعات مهم شهری را در دوران شیوع ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این نشست تأکید گردید که ویروس کرونا به دلیل ناشناخته بودن و شیوع بسیار گسترده آن نه تنها سلامت جامعه که اقتصاد اجتماع را نیز تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن شهرداری ها را دچار مشکل کرده است.

اعضای هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در این نشست به بیان آخرین دیدگاه ها، نظرات و تجارب خود در زمینه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همچنین راهکارهای پیشنهادی خود برای برون رفت از وضعیت کنونی پرداختند.

گفتنی است شهرداری رشت به دنبال انتشار خبر شیوع ویروس کرونا عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن، مبلمان شهری، تأسیسات و تجهیزات شهر را بر عهده داشته است.

علی بهارمست در هفتمین جلسه هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرد علی بهارمست در هفتمین جلسه هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرد علی بهارمست در هفتمین جلسه هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرد