علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت

شنیده ها حاکی از آن است پس از بلاتکلیفی حوزه روابط عمومی شهرداری رشت سرانجام علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل این مجموعه خواهد شد.

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است پس از بلاتکلیفی حوزه روابط عمومی شهرداری رشت سرانجام علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل این مجموعه خواهد شد.

شایان ذکر است در زمان مسعود نصرتی شهردار سابق رشت، روابط عمومی رشت در دو بخش فعالیت می کرد. مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بر عهده فاطمه قدیمی و مدیریت ارتباط با رسانه بر عهده سیده مریم رضاطبع بود. در زمان سرپرستی علی بهارمست نیز این حوزه به همین شکل به کار خود ادامه داد اما با آغاز کار حاج محمدی به عنوان شهردار، روابط عمومی شهرداری دچار بلاتکلیفی شد.

شهردار رشت ابتدا قصد داشت این دو حوزه را ادغام و حجت الاسلام تهم را به عنوان مدیر روابط عمومی رشت منصوب نماید. اما با گره خوردن مساله حضور تهم و برکناری قدیمی و رضاطبع روابط عمومی شهرداری دچار بلاتکلیفی شد و عملا بدون مدیر به کار خود ادامه می دهد. حالا شنیده می شود علیرضا قانع که از مدیران خوشنام شهرداری رشت است به عنوان مدیر روابط عمومی آغاز به کار خواهد کرد.

در سوابق قانع مدیرعاملی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به چشم می خورد. وی از زمان نصرتی به عنوان مدیر پارلمانی مشغول فعالیت است.