علیرضا سحرخیز: در جبهه اصلاحات فصل الخطابی به نام خاتمی داریم + تصاویر

اختصاصی تی تی خبر : علیرضا سحرخیز با حضور در فرمانداری رشت برای حضور در انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد. پیش از ظهر امروز پرچمدار نسل دوم اصلاحات گیلان(ندا) با همراهی فرهام زاهد(کاندیدای دو دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت و عضو هسته مرکزی ندای ایرانیان در گیلان) و تعداد اندکی هیات همراه (ازجمله همسر محترم) در […]

۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۲۰۲۱۴اختصاصی تی تی خبر : علیرضا سحرخیز با حضور در فرمانداری رشت برای حضور در انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد.

پیش از ظهر امروز پرچمدار نسل دوم اصلاحات گیلان(ندا) با همراهی فرهام زاهد(کاندیدای دو دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت و عضو هسته مرکزی ندای ایرانیان در گیلان) و تعداد اندکی هیات همراه (ازجمله همسر محترم) در فرمانداری رشت حضور پیدا کرد و برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وکیل دادگستری و کاندیدای جوان اصلاح طلبان در گیلان پس از ثبت نام ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع خبرنگاران جوان شهر رشت، پاسخگوی سوالات آنان بود که در ادامه پاسخ های علیرضا سحرخیز را می خوانیم:

علیرضا سحرخیز : حضور من می تواند یک بدعت و ابتکار و یک خلقت و استحاله نسلی در بین مردمان شهر خودمان باشد. امیدوارم در پناه خداوند یکتا، در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی، در پرتو قانون مترقی اساسی جمهوری اسلامی، فرصتی برای خدمت و این استحاله و تغییر نسلی با حفظ قانون و موازین عادلانه پیدا کنم.

امیدوارم صدای نسل جدید را تمام آنها که باید، بشنوند و از همه شهروندان رشتی تقاضا دارم اجازه بدهند جوانتر ها سکان داری این مملکت را به دست بگیرند.

احساس میکنم با سعه صدر دستگاه های حاکمیتی و با سعه صدر و عمل به مر قانون توسط شورای محترم نگهبان و با تایید چهره های سرشناس و برجسته مردمی حامیان دولت علی الخصوص جبهه مردمی و عظیم اصلاحات، شاهد مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات باشیم.

تفسیر آقای عظمتی از دین برای من قابل احترام است ولی ان شا الله آقای عظمتی پاسخگوی بسیاری از مسائلی که در دوره فرمانداری گذشته خوذشان بوده است در فراخی بهتر خواهند بود من فکر می کنم مردم کارنامه گذشته همه دوستان را در انتخابات و پای صندوق رای قضاوت می کنند.

ما در جبهه اصلاحات فصل الخطابی به نام آقای خاتمی داریم. آنچه که مورد تفاهم و اجماع همه جامعه اصلاح طلبی باشد می پذیریم و امیدواریم این وحدت و وفاق و همدلی موجبات پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کند. بنده مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم و به امید خدا در مقام قضاوت تایید صلاحیت را خواهم گرفت و مشکلی هم برای قرار گرفتن در لیست اصلاحات ندارم اما چنانچه در این لیست قرار نگیرم برای این لیست دعا و آرزوی موفقیت می کنم و در خصوص ادامه حضور بنده حزب تصمیم خواهد گرفت.

 photo_2015-12-24_22-39-21photo_2015-12-24_22-39-29۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۱۱۳۵۰۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۱۱۳۱۵۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۲۰۶۵۷۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۲۰۷۰۱ - Copy
۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۲۰۷۰۶۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۲۱۰۰۳