علیرضا حسنی از برگزاری مسابقات جام رمضان توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد

حرف تازه – علیرضا حسنی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برنامه های متنوعی را برای این ماه در نظر گرفته است در ادامه به تشریح بر نامه های ورزشی این سازمان در ماه پرفیض و برکت رمضان پرداخت. وی از برگزاری مسابقات فوتسال جام […]

حرف تازه – علیرضا حسنی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برنامه های متنوعی را برای این ماه در نظر گرفته است در ادامه به تشریح بر نامه های ورزشی این سازمان در ماه پرفیض و برکت رمضان پرداخت.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی در رشته های مختلف والیبال «در دو بخش بانوان و آقایان» فوتبال پیشکسوتان نیز همزمان با ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات ورزشی ویژه بانوان در سالن حجاب و فوتبال پیشکسوتان در زمین ورزشی پارک قدس و مسابقات والیبال آقایان در بوستان ملت و نیز مسابقات فوتسال در سالن شهرداری میدان انتظام برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه در مسابقات ورزشی جام رمضان جوایز ارزنده ای به تیم های برتر   اهدا می شود و همچنین مراسم قرعه کشی ویژه تماشاگران جهت اهدای هدایا انجام می شود ، افزود: زمان ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقات از تاریخ ۳۱ اردیبهشت   لغایت ۷ خرداد ۹۶ می باشد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سالن ورزشی چند منظوره شهرداری رشت واقع در میدان انتظام (رازی) مراجعه کنند و یا با شماره های با شماره های ۳۳۴۶۱۶۲۷ – ۳۳۴۶۱۶۷۵۵ تماس حاصل فرمایند.

حسنی در ادامه نقش ورزش در کاهش آسیبهای اجتماعی و افزایش همگرایی و همدلی شهروندی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برگزاری المپیاد ورزشی محلات در فصل تابستان در دستور کار برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه امروزه زندگی در آپارتمان ها کودکان و نوجوانان را دچار فقر حرکتی کرده است که با توجه به این مهم ترویج سبک زندگی ورزشی در بین شهروندان از جمله بر نامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت است خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موثر در سلامت، نشاط و شادابی جوامع ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در ایجاد سرزندگی و حس تعلق در محلات و نیز تقویت روابط بین شهروندان و مدیریت شهری برای شناخت فرصتها و نیازهای محلات شهر ؛ بسیار موثر است.