تقدیر از مبینا نژاد در کمیسیون فرهنگی شورا؛

علوی: پیشنهاد حمایت ویژه از قهرمانان ورزشی در بودجه/ کارگرنیا و شیرزاد تقدیر در روز رشت را پیشنهاد دادند

حرف تازه: صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، از افتخار آفرینی مبینا نژاد، در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوان جهان، تقدیر شد. سید امیر حسین علوی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران و افتخار آفرینان ورزشی پیشنهاد داد: مبلغی را به عنوان حمایت از هیئت هایی که ظرفیت پرورش قهرمان دارند، در […]

حرف تازه: صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، از افتخار آفرینی مبینا نژاد، در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوان جهان، تقدیر شد.

سید امیر حسین علوی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران و افتخار آفرینان ورزشی پیشنهاد داد: مبلغی را به عنوان حمایت از هیئت هایی که ظرفیت پرورش قهرمان دارند، در حوزه ورزش هایی مثل تکواندو و کاراته و بسیاری از ورزش های اینچنینی، در بودجه سال ۹۶ به طور ویژه در ردیف حمایتی ماده ۱۶ و ۱۷ پیش بینی کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت افزود: در حد بضاعت و توانمان، رسالتمان را برای حمایت از جوانان شهرمان به درستی انجام بدهیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا ضمن تقدیر از این ورزشکار گفت: نام گیلان و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردید.

وی با قدردانی از زحمات محسن سترگی، سرپرست جدید این هیئت ورزشی در گیلان گفت: باید از زحمات چندین ساله محمود باقری خطیبانی در راس این هیئت طی سالیان گذشته هم تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه بنده سالها از نزدیک شاهد تلاش های محمود باقری بودم تصریح کرد: ارتقای این رشته ورزشی مدیون زحمات این عزیزان است.

کارگرنیا در پایان صحبت های خود پیشنهاد داد : مراسمی در جشن روز رشت جهت تقدیر از مبینا نژاد برگزار شود تا این ورزشکار الگویی برای هم سن و سالهای خود باشد.

فرهاد شوقی نیز با تاکید بر حمایت از قهرمانان ورزشی گفت: امیدوارم این موفقیت ها تداوم یابد و در المپیک آینده شاهد کسب مقام های برتر توسط چند گیلانی باشیم.

فاطمه شیرزاد نیز بر ضرورت توجه بیشتر به قهرمانان تاکید داشت و گفت: مبینا نژاد در مسابقات جهانی خوش درخشید و پدیده بزرگی در این رقابت ها بود.

سخنگوی شورا با اشاره به اینکه مبینا نژاد حتی یک امتیاز به رقبا واگذار نکرد افزود: قهرمانان ما بدون ادعا قهرمان می شوند و در آینده می توانند قهرمانی های بسیاری را به ارمغان بیاورند. به وجودشان افتخار می کنیم.

شیرزاد نیز بر پیشنهاد تقدیر از مبینا نژاد در هفته رشت تاکید کرد و در ادامه گفت: امیدوارم مسئولین به بانوان ورزشکار توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تقدیر از مبینا نژاد وظیفه ما تمام نمی شود تصریح کرد: این ابتدای راه است و باید حمایت ها تداوم یابد.

فاطمه شیرزاد از زحمات سیده ندا رستاد مربی جوان مبینا نژاد نیز تقدیر کرد و در پایان گفت: از زحمات چندین ساله محمود باقری تشکر می کنم و برای محسن سترگی در هیئت تکواندو آرزوی موفقیت بیشتر دارم.

سید رضا موسوی روزان نیز این موفقیت را به مبینا نژاد تبریک گفت و از زحمات مربی این ورزشکار قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت این موفقیت ها را مدیون زحمات مربیان دانست.