آتش اختلاف رئیس اسبق و فعلی شورا شعله ور می شود؟!

علوی: تنها کسی که مانع انجام طرح سوال از شهردار شد شخص رئیس شورا بود

روز چهارشنبه در جلسه طرح سوال از شهردار رشت که برای سومین بار پیاپی طی حدود دو ماه اخیر انجام می شد سید امیرحسین علوی رئیس اسبق شورا به شیوه اداره جلسه توسط رمضانپور معترض بود.

حرف تازه – روز چهارشنبه در جلسه طرح سوال از شهردار رشت که برای سومین بار پیاپی طی حدود دو ماه اخیر انجام می شد سید امیرحسین علوی رئیس اسبق شورا به شیوه اداره جلسه توسط رمضانپور معترض بود.

علوی رئیس سال های اول و دوم شورای پنجم، ضمن تذکر در خصوص نحوه برگزاری جلسه اظهار داشت: موضوعاتی که در جلسه مطرح می شود خارج از دستور جلسه است.
رئیس اسبق شورای شهر رشت در ادامه تصریح کرد: شهادت می دهم تنها کسی که مانع از انجام طرح سوال از شهردار شد شخص رئیس شورای شهر بود.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهارات ناصر حاج محمدی، شهردار رشت، در خصوص حقوق معوقه پرسنل پیش از روی کار آمدنش را تشویش اذهان عمومی دانست.
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت افزود: در پایان سال ۹۸ نه ‌تنها حقوق و دستمزد پرسنل را پرداخت نمودیم، بلکه پرداختی تشویقی ‌ها و سایر موارد نیز انجام شد و ادعای آقای شهردار کذب محض است.
به نظر می رسد علوی و رمضانپور، روسای اسبق و فعلی شورای شهر رشت وارد فاز تقابل شده اند و به نحوه عملکرد و مدیریت یکدیگر انتقاداتی دارند.
بدین ترتیب باید گفت ترکیب ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر رشت به دست کم سه گروه مختلف تقسیم شده اند که اشتراک نظر چندانی نیز میان هیچ یک از این گروه ها وجود ندارد!
علوی: تنها کسی که مانع انجام طرح سوال از شهردار شد شخص رئیس شورا بود

علوی: تنها کسی که مانع انجام طرح سوال از شهردار شد شخص رئیس شورا بود