علت کمک مالی شهردار رشت به دو تن از نزدیکان یکی از نمایندگان چه بود؟

یکی از سوالاتی که در ماه های اخیر پاسخ شفافی به همراه نداشت سوال بهراد ذاکری عضو شورای پنجم رشت از سید محمد احمدی شهردار رشت بود.

اختصاصی حرف تازه – یکی از سوالاتی که در ماه های اخیر پاسخ شفافی به همراه نداشت سوال بهراد ذاکری عضو شورای پنجم رشت از سید محمد احمدی شهردار رشت بود. ذاکری در بخشی از سخنانش اظهار داشت: مواردی را به شهردار رشت به عنوان تذکر اعلام می‌کنم و شهردار رشت باید لیست کمک‌ های مالی که اخیرا انجام شده را به شورا ارسال کند و از منابع موثق شنیده می‌شود که دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس در شهر رشت اخیرا مبالغی را تحت عناوینی از شهرداری رشت دریافت کرده‌اند. (اینجا بخوانید ) اما علت کمک مالی شهردار رشت به دو تن از نزدیکان یکی از نمایندگان چه بود؟
مساله حراست از بیت المال مساله ای است که در همه سازمان ها باید مدنظر مدیران ارشد باشد و اعضای شورا در راستای وظایف نظارتی خود باید بر نحوه عملکرد شهرداران در این حوزه دقت ویژه ای داشته باشند. از آنجا که عمده منابع درامدی شهرداری ها از سوی مردم و با پرداخت مستقیم آنها تامین می شود انتظار می رود خدمات رسانی شهرداری ها نیز به صورت عادلانه، در راستای منافع عمومی و بدون تبعیض و رانت صورت بگیرد.
در این بین خبر کمک مالی شهرداری به دو تن از نزدیکان یکی از نمایندگان ابهاماتی را به همراه دارد. اینکه آیا این کمک به درخواست آقای نماینده صورت گرفته است؟ با چه اولویت و تحت چه عنوانی این مبالغ در نظر گرفته شده است؟ و اینکه در نهایت چه مبلغی و از کدام محل به افراد پرداخت شده است؟ آیا این کمک مالی برای شهروندان یا ورزشکاران یا هنرمندان نیز به همین روال انجام می شود؟
انتظار می رود شهرداری رشت نسبت به شفاف سازی این موضوع اقدام نماید و پاسخ های تکمیلی در این خصوص را به تحریریه حرف تازه ارسال نماید. بدیهی است جوابیه مربوطه در این رسانه منتشر خواهد شد تا پاسخ ابهامات موجود به اطلاع مخاطبین رسانده شود.
علت کمک مالی شهردار رشت به دو تن از نزدیکان یکی از نمایندگان چه بود؟

علت کمک مالی شهردار رشت به دو تن از نزدیکان یکی از نمایندگان چه بود؟