علت هجمه های اخیر به سپیدرود در حساس ترین زمان لیگ برتر چیست؟!

حرف تازه – در روزهای اخیر و پس از انتصاب برخی مشاوران جوان در باشگاه سپیدرود موج انتقادات به سمت باشگاه سپیدرود هدایت شد. به نحوی که برخی این انتصابات را سیاسی نامیده و با استناد به حضور فرزند یکی از اعضای شورای شهررشت در این جمع به وی و باشگاه سپیدرود بی رحمانه تاختند. […]

حرف تازه – در روزهای اخیر و پس از انتصاب برخی مشاوران جوان در باشگاه سپیدرود موج انتقادات به سمت باشگاه سپیدرود هدایت شد. به نحوی که برخی این انتصابات را سیاسی نامیده و با استناد به حضور فرزند یکی از اعضای شورای شهررشت در این جمع به وی و باشگاه سپیدرود بی رحمانه تاختند.

اگرچه مصطفی عاقل منش فرزند عضو شورای شهر رشت سوابق بسیاری در حوزه های ورزشی و سیاسی دارد و می بایست حسابش را از زیر سایه پدر جدا دانست، اما برخی بدون توجه به شرایط حساس سپیدرود در دیدارهای باقی مانده فصل عده ای که تمایل به حضور در جمع منصوبین داشتند کنون بدون توجه به شهر خود و تیم محبوب شهرشان هر روز بر علیه سپیدرود قلم می زنند.

در پایان امید است برخی از افراد با سبک سنگین کردن شرایط فعلی، در راستای حمایت از تنها تیم شهرشان که پس از سالها به سطح اول فوتبال ایران بازگشته قدم بردارند.