آقای شهردار با کمبود نیرو مواجهید؟

علت حضور نیروهای مامور به خدمت در شهرداری رشت چیست؟

یکی از موارد عجیب در شهرداری رشت حضور نیروهای مامور به خدمت با وجود در اختیار داشتن هزاران نیرو است. سید محمد احمدی باید پاسخ دهد علت حضور نیروهای مامور به خدمت در شهرداری رشت چیست؟

اختصاصی حرف تازه – یکی از موارد عجیب در شهرداری رشت حضور نیروهای مامور به خدمت با وجود در اختیار داشتن هزاران نیرو است. سید محمد احمدی باید پاسخ دهد علت حضور نیروهای مامور به خدمت در شهرداری رشت چیست؟
هرچند شهرداری ها ممکن است به صورت موردی در تخصص یا فعالیت خاصی نیاز به بهره مندی از توانایی های نیرویی خارج از این مجموعه داشته باشند اما با توجه به حضور چند هزار نیرو در شهرداری رشت و همچنین عدم به کار گیری نیروهای مامور به خدمت در فعالیت های خاص و تخصصی این سوال به وجود می آید که اصلا حضور این افراد چه ضرورتی دارد؟
آیا شهرداری رشت که در تامین حقوق کارکنان خود و پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه های مختلف نیز با مشکل مواجه می شود حقوق و مزایای این افراد را نیز پرداخت می کند؟
جالب آن که یکی از این افراد در دوره شهردار سابق از ورزش و جوانان به مجموعه شهرداری آمده و در جایگاه حساسی نیز قرار گرفته است و حتی تغییر شهردار نیز موقعیت او را به خطر ننداخته و وی همچنان در این مجموعه حضور دارد. در موردی دیگر یکی دیگر از افراد نیز از استانداری به شهرداری رشت آمده است و علت این انتقال چندان مشخص نیست.
اینها تنها نمونه هایی از انتقال ها و مامور به خدمت های نه چندان توجیه پذیر در شهرداری رشت است و انتظار می رود آقای شهردار پاسخ دهند علت تمایلشان به نگه داشتن نیروی سایر سازمان ها در شهرداری رشت چیست؟
علت حضور نیروهای مامور به خدمت در شهرداری رشت چیست؟

علت حضور نیروهای مامور به خدمت در شهرداری رشت چیست؟