علت جابجایی ناگهانی سازمان پارک ها و سازمان زیباسازی و به زودی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری رشت چه بود؟

حرف تازه : گزارش های دریافتی حاکی از آن است سازمان زیباسازی شهرداری رشت و سازمان پارکها و فضای سبز به مکان جدیدی انتقال یافته اند. آنچه مشخص است این دو سازمان به حوالی تقاطع غیر همسطح یخسازی و محل سابق شهرداری منطقه ۴ انتقال یافته اند. پیش از این سازمان زیبا سازی، سازمان پارک ها […]

حرف تازه : گزارش های دریافتی حاکی از آن است سازمان زیباسازی شهرداری رشت و سازمان پارکها و فضای سبز به مکان جدیدی انتقال یافته اند.

آنچه مشخص است این دو سازمان به حوالی تقاطع غیر همسطح یخسازی و محل سابق شهرداری منطقه ۴ انتقال یافته اند.

پیش از این سازمان زیبا سازی، سازمان پارک ها و فضای سبز و سازمان میادین میوه و تره بار در یک مجموعه در خیابان پرستار رشت، بعد از بهزیستی مشغول فعالیت بودند.

گفته می شود سازمان میادین میوه و تره بار نیز به زودی از مکان قبلی به نقطه ای دیگر منتقل می شود.

همچنین شنیده می شود قرار است محوطه سابق این سازمان ها به پارک و فضای سبز تبدیل شود اما با توجه به حجم بالای پروژه های نیمه تمام، نزدیک بودن به پایان سال، عدم تحقق بخش عمده ای از بودجه و در نتیجه موضع گیری اعضای شورا در مقابل پروژه های جدید باید دید در صورت صحت این شنیده ها، آیا شهرداری رشت موفق خواهد شد در زمانی کوتاه این محوطه را به پارک تبدیل کند یا خیر؟

حرف تازه تا این لحظه نمی تواند این شنیده ها را تایید یا تکذیب کند. به هرحال آنچه جای سوال است علت جابجایی ناگهانی این سازمان ها است؛ در حالی که بعید به نظر می رسد در مدت زمان کوتاه، اتفاق خاصی در آن مجموعه رخ دهد و باید پرسید دلیل این جابجایی در حالیکه به طور پیاپی اعضای شورا بر عدم شروع پروژه جدید در شرایط فعلی تاکید می کنند چیست؟