در گفتگو با فرماندار رشت

علت ترافیک سنگین جاده رشت به انزلی مشخص شد

حرف تازه – چندی پیش و در پی مشکلات فراوان آسفالت در سطح شهر رشت، سیروس شفقی، فرماندار رشت در جلسه خدمات سفر این شهرستان بر ضرورت ترمیم آسیب‌های ناشی از بارش برف در خیابان‌ها تاکید کرد و افزود: بمنظور آماده‌سازی برای استقبال از گردشگران نوروزی تمامی حفاری‌ها‌ از ۱۵ اسفندماه جاری در رشت تعطیل […]

حرف تازه – چندی پیش و در پی مشکلات فراوان آسفالت در سطح شهر رشت، سیروس شفقی، فرماندار رشت در جلسه خدمات سفر این شهرستان بر ضرورت ترمیم آسیب‌های ناشی از بارش برف در خیابان‌ها تاکید کرد و افزود: بمنظور آماده‌سازی برای استقبال از گردشگران نوروزی تمامی حفاری‌ها‌ از ۱۵ اسفندماه جاری در رشت تعطیل می‌شود.

پس از این بود که سرعت حفاری ها در رشت افزایش قابل توجهی به خود گرفت تا هرچه سریع تر و پیش از زمان تعیین شده حفاری ها در سطح شهر به پایان برسد، اما آنچه که عملا اتفاق افتاد ادامه ی برخی از حفاری ها در سطح معابر فرعی و برخی از خیابان ها پس از زمان مقرر برای اتمام حفاری ها بود که می توان برای نمونه به حفاری مقابل بیمارستان آریا رشت اشاره نمود.

در همین راستا، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین با بیان اینکه حفاری ها ۱۵ اسفند تعطیل می شوند و در فرصت باقی مانده تا پایان سال برای ترمیم حفاری ها اختصاص داده می شود، گفت: کاتری که زده می شود و قسمت از آسفالت برش داده می شود به عنوان ترمیم محسوب می شود و به معنی حفاری نیست.

وی در خصوص حفاری مقابل بیمارستان آریا رشت اذعان داشت: یک رینگ آب شرب منطقه ای ترک برداشته و موجب قطعی شده و این موضوع متفاوت است، این رینگ آب شهرستان انزلی را تامین می نمود و نمی توانستیم به آن بی توجهی کنیم. این موضوع را نمی توان حفاری محسوب کرد، این یک شکستگی بود که باید ترمیم می شد اما روال بر این است که مجوز حفاری پس از ۱۵ اسفند به پیمانکاران داده نشود.

فرماندار رشت در خصوص حفاری جنب پارک میخک عینک رشت با بیان اینکه پیگیر دلیل این حفاری خواهد شد تاکید کرد: اگر بخواهند چند قسمت شکسته را ترمیم کنند موضوع حفاری پیش نمی آید، حفاری زمانی است که یک پیاده روی سالم را به صورت کامل بکنند که این موضوع ممنوع است.