تکلیف اصولگرایان در رشت و رودبار مشخص شد؛

عظمتی از لیست اصولگرایان کنار گذاشته شد

تی تی خبر (حرف تازه) : سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت:سید ولی الله عظمتی از لیست ائتلاف اصولگرایان حذف شد و سید علی آقازاده و جبار کوچکی نژاد در این لیست قرار گرفتند. به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ، نظر علی علیزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سید ولی الله عظمتی از لیست […]

تی تی خبر (حرف تازه) : سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت:سید ولی الله عظمتی از لیست ائتلاف اصولگرایان حذف شد و سید علی آقازاده و جبار کوچکی نژاد در این لیست قرار گرفتند.

به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ، نظر علی علیزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سید ولی الله عظمتی از لیست ائتلاف اصولگرایان حذف شد اظهار داشت :در لیست ائتلاف برای مرحله دوم انتخابات جبار کوچکی نژاد و سید علی آقا زاده قرار دارند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه از نظر ما سید ولی الله عظمتی اصولگرا است گفت:  ولی الله عظمتی پایبندی خود به لیست اصولگرایان را اعلام کردند اما این به معنای انصراف ایشان از صحنه انتخابات نیست و ایشان در صحنه رقابت حضور دارند.

وی افزود: از نظر ما هر سه کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از حوزه رشت شایستگی های لازم را دارند اما با توجه به ساز و کارهای پیش بینی شده در شورای ائتلاف نهایتا در لیست نام دو نفر قرار گرفت.

علیزاده تاکید کرد: در شهر ستان رودبار شورای ائتلاف این شهرستان صمد مرعشی را به نامزد انتخاباتی مورد تایید اصواگرایان اعلام کرد.