استمداد یک قهرمان از مسئولین؛

عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ زندانی می‌شود

تی تی خبر (حرف تازه) : عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی خود در آستانه زندانی شدن قرار گرفته و خواستار حمایت مسئولان این تیم و ورزش گیلان است. مجید طالعی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی خود، در آستانه انتقال به زندان قرار دارد، اظهار […]

تی تی خبر (حرف تازه) : عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی خود در آستانه زندانی شدن قرار گرفته و خواستار حمایت مسئولان این تیم و ورزش گیلان است.

مجید طالعی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی خود، در آستانه انتقال به زندان قرار دارد، اظهار کرد: اسفند سال ۹۳ هنگام تمرین با یکی از حریفان تمرینی خود در باشگاه هلال‌احمر آستارا بینی حریف دچار شکستگی شد.

وی افزود: پس از گذشت چند روز اخطاریه‌ای از دادگستری مبنی بر شکایت حریف تمرینی‌ام به بنده رسید که به پرداخت ۱۰ میلیون تومان دیه محکوم شدم.

عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ ادامه داد: با توجه به اینکه بنده توان پرداخت دیه مذکور را نداشتم، نتوانستم آن را پرداخت کنم و اکنون این رقم با در نظر گرفتن دیرکرد، به حدود ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

طالعی با بیان اینکه بیمه ورزشی است، اما حریف تمرینی وی بیمه نبود، تصریح کرد: هیچ حمایتی از طرف بیمه نشدم و آنها گفتند این بیمه تنها شامل حال شخص شما می‌شود، ضمن اینکه ورزشکار مقابل، مربی، مسئول هیأت‌های رزمی،‌ مسئول سالن مربوطه و حتی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در حادثه مذکور مقصر هستند، زیرا هیچ اقدامی برای بیمه ورزشکار و سالن نکردند.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول هیأت‌های رزمی شهرستان، هیچ مسئولی پاسخگوی من نیست و از زمان آخرین اخطاریه دادگاه دو هفته می‌گذرد و بنده تا پایان ماه جاری فرصت دارم دیه مربوطه را پرداخت کنم.

این قهرمان ملی گفت:‌ اکنون با سند منزل مادرم آزاد هستم و در صورتی که نتوانم مبلغ دیه را تأمین کنم،‌ راهی به جز زندان رفتن ندارم.

وی با گلایه از  مسئولان ورزشی آستارا، گیلان و تیم ملی، خاطرنشان کرد: مسئولان هیچ اقدامی در راستای حمایت از بنده که ناخواسته درگیر این ماجرا شده‌ام، نکرده‌اند.

طالعی با اشاره به بازماندن خود از مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ، تصریح کرد: به دلیل محکومیت خود نتوانستم به مسابقات قهرمانی جهان که اخیرأ در هندوستان برگزار شد، به همراه تیم ملی اعزام شوم.

وی گفت: پس از سال‌ها افتخارآفرینی هیچ حمایتی از طرف مسئولان برای برطرف کردن مشکل بنده صورت نگرفته و به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه مذکور، در آستانه زندانی شدن هستم.

به گزارش فارس، مجید طالعی متولد ۱۳۶۹ در آستارا، عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری است.