به منظور بررسی میدانی امکان انتقال ایستگاه مینی بوس

عصر امروز رئیس سازمان حمل و نقل رشت از محله دخانیات بازدید خواهد کرد

رئیس ، مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری رشت عصر امروز به منظور بررسی مجدد امکان انتقال ایستگاه مینی بوس به انتهای کوچه هفتم از محله دخانیات بازدید خواهند داشت.

اختصاصی حرف تازه – رئیس ، مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری رشت عصر امروز به منظور بررسی مجدد امکان انتقال ایستگاه مینی بوس به انتهای کوچه هفتم از محله دخانیات بازدید خواهند داشت.

مدتی است اهالی ساکن محله دخانیات رشت، واقع در ابتدای جاده فومن، درخواست خود مبنی بر انتقال ایستگاه مینی بوس فعال محوز سبزه میدان به پشت دخانیات انتهای کوچه هفتم را از طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی و جمع آوری طومار به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ارائه نموده اند. 

در همین راستا سازمان نیز بررسی موضوع را به حوزه معاونت فنی و اجرایی ارجاع داد و پیرو دستور مهندس نوری هریس رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری رشت، کارشناسان به منظور امکان سنجی تغییر ایستگاه و ارائه گزارش ترافیکی مربوطه از محل مورد نظر بازدید به عمل آوردند که طی گزارشی مبسوط مخالفت تمامی کارشناسان با این جابجایی اعلام و علل فنی آن تشریح شد.

اما با توجه به پیگیری های مکرر ساکنین این محله و از آنجا که خدمات رسانی بیشتر به ساکنین آن محدوده به علت سطح درآمد پایین ضرورت دارد مقرر گردید طی بازدید میدانی رئیس سازمان حمل و نقل و معاونین و مدیران و کارشناسان مربوطه شرایط اجرایی شدن این درخواست در نزدیکی محدوده مدنظر ساکنین مجددا بررسی و سپس تصمیم نهایی در زمینه این درخواست اتحاذ گردد.

در همین راستا راس ساعت ۸ عصر امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۹۹، در بازارچه ورودی پشت دخانیات رئیس و مدیران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت حضور خواهند داشت و نمایندگان مردم محل می توانند به منظور تبادل نظر و بیان نقطه نظرات خود با کارشناسان در این بازدید حضور داشته باشند تا تصمیمی مناسب جهت ارتقای سطح رضایتمندی مردم محله با در نظر گرفتن مسائل کارشناسی اتخاذ گردد.

عصر امروز رئیس سازمان حمل و نقل رشت از محله دخانیات بازدید خواهد کرد

عصر امروز رئیس سازمان حمل و نقل رشت از محله دخانیات بازدید خواهد کرد