شاید این بار نوبت استیضاح نصرتی است؛

عصبانیت ناجی داماش از رفتار شهردار غیربومی

حاجی پور از اینکه شهردار به‌ سادگی از لفظ هنوز تصمیمی نگرفته‌ام در خصوص وضعیت خود در شهرداری رشت استفاده می‌کند گلایه‌ مند‌ است؛ موضوعی که شاید سبب استیضاح پیش از موعد نصرتی شود تا نصرتی بدون استعفا و با عزل از شهرداری رشت عازم وزارت کشور شود!

حرف تازه – در شرایطی که چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت بدل به میدانی برای طرح سؤال از شهردار رشت شده بود، اسماعیل حاجی پور که بین رشتی‌ها محبوبیت بسیاری دارد در کنایه‌ای گفت: “حس خوبی به این جلسه ندارم. تنها می‌گویم خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خوشنود باشی و ما رستگار…”

با این‌ حال اما پس‌ از آن که مسعود نصرتی در پاسخ به سؤال بهراد ذاکری در خصوص رفتن یا ماندگاری وی در شهرداری رشت، گفت هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است، حاجی پور به‌شدت از پاسخ نصرتی برافروخته شد که نشان از عصبانیت وی بابت این صحبت نصرتی داشت.

پس‌ازاین موضوع جلسه‌ای کاملاً خصوصی و غیر رسمی با حضور حاجی پور و سه تن دیگر از اعضای شورا برگزار شد که نشان دهنده ناراحتی ناجی داماش شهرباران و مرد محبوب شهر رشت بابت رفتار مسعود نصرتی بود.

حاجی پور احتمالاً از این بابت که نصرتی شهرداری رشت را برای به دست آوردن یک سمت در وزارت کشور تنها خواهد گذاشت عصبانی است و اینکه او به‌سادگی از لفظ هنوز تصمیمی نگرفته‌ام در خصوص وضعیت خود در شهرداری رشت استفاده می‌کند گلایه‌ مند‌ است؛ موضوعی که شاید سبب استیضاح پیش از موعد نصرتی شود تا نصرتی بدون استعفا و با عزل از شهرداری رشت عازم وزارت کشور شود!