عذرخواهی شرکت ژاپنی برای افزایش قیمت | اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!

یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰.۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵ سال، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

به گزارش حرف تازه ، «اعتمادآنلاین » به نقل از رسانه‌های عربی نوشت: یک شرکت ژاپنی که پس از ۲۵ سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را ۱۰ ین (حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان) گران کند با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی شرکت ژاپنی برای افزایش قیمت

در این ویدئو که در رسانه‌های عربی هم منتشر شده، شرکت بطرز مبتکرانه‌ای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرف‌کنندگان ابراز کرد.

شرکت نام این تیزرِ حدوداً یک‌دقیقه‌ای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.

در این آگهی کارمندان شرکت بابت افزایش قیمت رسماً از مصرف‌کنندگان عذرخواهی می‌کنند.