عدم همدلی میان مدیران فرصت را به استان های رقیب می دهد/ مردم از این خود زنی ها خسته شده اند

تی تی خبر : مردم امروز هوشیارند و رفتار مسئولان و سیاستمداران را رصد می کنند و از این ناهماهنگی ها و گاهی خود زنی ها خسته شده اند. محمد صادق حسنی در گفت و گویی با بیان اینکه عدم اتحاد نمایندگان گیلانی باعث وارد آمدن آسیب هایی به گیلان شده است اظهار کرد: این نکته […]

تی تی خبر : مردم امروز هوشیارند و رفتار مسئولان و سیاستمداران را رصد می کنند و از این ناهماهنگی ها و گاهی خود زنی ها خسته شده اند.

محمد صادق حسنی در گفت و گویی با بیان اینکه عدم اتحاد نمایندگان گیلانی باعث وارد آمدن آسیب هایی به گیلان شده است اظهار کرد: این نکته نباید دور از نظر باشد که پیش شرط ضروری به منظور مواجهه با چالش ها و مشکلات اتحاد و هماهنگی بین سیاستمداران و مدیران یک منطقه است و عدم اتحاد و گسستگی امروز به عنوان بزرگ ترین چالش فراروی مدیریت مناطق کلان مطرح می شود.
ذیحساب و مدیرمالی سازمان ایران گردی و جهانگردی کل کشور تاکید کرد: این عدم همدلی؛ مانع از برنامه ریزی های توسعه، برای منطقه می شود و اینگونه ناهماهنگی ها باعث هدر رفت فرصت ها می شود و آن را در اختیار دیگر استانها به عنوان رقیب قرار می دهد.
حسنی سازماندهی و بسیج عوامل و منابع استانی با درنظر گرفتن توسعه پایدار در جهت پاسخگویی به نیازهای ساکنان منطقه را نیازمند یکپارچگی بین نمایندگان و عدم تفرقه سیاسی در بین آنها دانست و گفت: نگاه به یک هدف واحد و تنها نگاه بومی گرایی و تنها دغدغه حل مشکلات می تواند نمایندگان مجلس رادر یک استان در یک مسیر واحد نگه دار و از ایجا تفرقه در ببین آنها جلو گیری کند.

وی سهل انگاری و بی توجهی به مشکلات و مسائل استان را نتایج عدم اتحاد بین نمایندگان استان عنوان کرد و افزود: آسیب های عدم اتحاد در بین نمایندگان مجلس دیگر مدیران استانی را نیز متوجه خود می سازد و باعث جبهه گیری های سیاسی و جناحی در استان می شود که خسارت ناشی از اینگونه ایجاد تفرقه و دو دستگی برای همگان روشن و لمس شده است.
حسنی تاکید کرد: این آسیبها نه تنها در دوران چهار سال نمایندگی این بزرگواران استان را از خود بهره مند می سازد بلکه بر آیند آن به سالهای بعد نیز کشیده می شود و مردم استان از آثار سوء آن در سالهای بعد نیز در امان نخواهند بود.
ذیحساب و مدیرمالی سازمان ایران گردی و جهانگردی کل کشور تاکید کرد: مردم امروز هوشیارند و رفتار مسئولان و سیاستمداران را رصد می کنند و از این ناهماهنگی ها و گاهی خود زنی ها خسته شده اند؛امروز گیلان در حال پیمودن مسیر توسعه است و در این مسیر نیازمند هماهنگی همه مسئولان و سیاستمداران در هر رده و سلسله مراتب اجرایی و عملی است.
وی با بیان اینکه گیلان از مشکلات بسیاری رنج می برد که مهم ترین آن فقر و بیکاری است گفت: این مشکلات یک شبه ایجاد نشده اند و در طول زمان در سایه بی تدبیری و ناهماهنگی های مدیریتی و سیاسی رشد کرده اند و اینجا است که می توان نتیجه گرفت گیلان در طی سالها قربانی ناهماهنگی ها و جناح بازی های سیاسی شده است.
حسنی گفت: باید دقت شود که هدف از نمایندگی تنها خدمت به مردم است و برای از بین بردن ناهماهنگی ها و چند صدایی ها در بین سیاستمداران همه باید پای کار بیایند و تنها به نیت خدمت به مردم به برنامه ها و طرح ها و در کل به گیلان بنگرند.

منبع : گیلان نو