بهراد ذاکری:

عدم حضور شهردار رشت در جلسات کمیسیون بهداشت، در انجام وظیفه نظارتی شورا اخلال ایجاد می کند

ذاکری بیان داشت: پیرو بازدید اعضاء کمیسیون از مرکز کود آلی مدیر مرکز کود آلی را جهت ارائه پاره ای از توضیحات به کمیسیون فرا خواندیم ایشان عنوان کردند که آقای شهردار از حضور ایشان ممانعت نموده و حضور یا عدم حضور در صحن را منوط به ارائه دعوتنامه کتبی نموده اند.  برای جلسه امروز نیز علیرغم ارسال دعوتنامه کتبی که تسلیم ایشان نیز گردیده است در جلسه حاضر نشده اند که قطعا تذکرات لازم در صحن شورا ارائه خواهد گردید. چرا که رویه رفتاری ایشان در کار نظارتی شورا اخلال ایجاد کرده و نقض صریح قانون میباشد.

حرف تازه – یکصد و هشتمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری در محل شورای شهر، روز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸ راس ساعت ۱۰ صبح تشکیل گردید.

بهراد ذاکری رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری در بخشی از این جلسه بیان داشت: باید از رفتار هیجانی بپرهیزیم، برای رسیدن به نتایج مطلوب هر بخش از کار را می باید به حوزه ی تخصصی خودش بسپاریم. ما بعنوان اعضاء و مشاورین کمیسیون نظر فنی خود را می دهیم حتی اگر مخالف نظر اجرایی شهرداری باشد. 
 
وی در ادامه افزود: درب کمیسیون بهداشت به روی تمامی متخصصین و افرادی که صاحب اندیشه و نظر در راستای حل معضل پسماند میباشند باز می باشد.
ذاکری همچنین بیان داشت: در خصوص ایجاد تغییرات در مرکز کود آلی و پسماند باید ارزیابی دقیق صورت پذیرد که وضعیت اکسید آهن در دراز مدت چه خواهد شد؟ و در خصوص بحث فیلترینگ اگر به سد تحریم برخورد کنیم چه پیش خواهد آمد؟ و دیگر اینکه گازهای خروجی که قابلیت کنترل و محاسبه ندارند دچار چه وضعیتی خواهند شد ؟
رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت تصریح کرد: در خصوص تبصره ۳ پس از مصوب شدن افزایش میزان عوارض و نیز صرف عواید حاصل از آن در ۷ نقطه حوزه شهری  جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی آب و فاضلاب به شهروندان مناطق مورد نظر، گزارشات و مستنداتی به دست ما رسیده است که ایجاد شبهه نموده است فلذا جهت رفع ابهامات موجود از مدیران آب و فاضلاب حوزه ی شهری جهت ایراد پاره ای توضیحات در جلسه آتی کمیسیون دعوت بعمل می آوریم.
ذاکری در پایان اظهاراتش بیان داشت: پیرو بازدید اعضاء کمیسیون از مرکز کود آلی مدیر مرکز کود آلی را جهت ارائه پاره ای از توضیحات به کمیسیون فرا خواندیم ایشان عنوان کردند که آقای شهردار از حضور ایشان ممانعت نموده و حضور یا عدم حضور در صحن را منوط به ارائه دعوتنامه کتبی نموده اند.  برای جلسه امروز نیز علیرغم ارسال دعوتنامه کتبی که تسلیم ایشان نیز گردیده است در جلسه حاضر نشده اند که قطعا تذکرات لازم در صحن شورا ارائه خواهد گردید. چرا که رویه رفتاری ایشان در کار نظارتی شورا اخلال ایجاد کرده و نقض صریح قانون میباشد.