شفافیت به سبک شهرداری رشت

عدم اطلاع رسانی انتصاب مدیر یک سازمان در پورتال شهرداری!

شهرداری رشت هر از چندگاهی موجب شگفتی شهروندان و فعالان حوزه مدیریت شهری می شود. در جدیدترین مورد سبک جدیدی از شفافیت را رونمایی کرده است و با عدم اطلاع رسانی انتصاب مدیر یک سازمان در پورتال شهرداری ابهاماتی را به وجود آورده است.

به گزارش حرف تازه، شهرداری رشت هر از چندگاهی موجب شگفتی شهروندان و فعالان حوزه مدیریت شهری می شود. در جدیدترین مورد سبک جدیدی از شفافیت را رونمایی کرده است و با عدم اطلاع رسانی انتصاب مدیر یک سازمان در پورتال رسمی شهرداری رشت ابهاماتی را به وجود آورده است.

روز گذشته تحریریه حرف تازه خبر از انتصاب حسن هادی زاده به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت داد. اما نکته جالب توجه اینجاست با وجود صدور حکم و حتی برگزاری مراسم معارفه هنوز در پورتال شهرداری رشت این خبر انعکاس داده نشده است. آن هم در شرایطی که هفته گذشته خبر انتصاب یک فرد بازنشسته به عنوان مشاور عمرانی شهردار رشت با عکس نوشته و آب و تاب فراوان به اطلاع عموم رسید!

حال سوال اینجاست علت عدم انتشار برخی انتصابات چیست؟ آیا سیاست شهردار رشت بر عزل و نصب در سکوت است؟ آیا عزل و نصب در سکوت به معنای فرار از قضاوت افکار عمومی نیست؟ به نظر می رسد با ادامه این روند اعضای شورا از این پس حتی پس از برخی انتصابات نیز از صدور حکمشان مطلع نشوند! امید است مجموعه شهرداری این رویه را اصلاح نماید.

صفحه اینستاگرام سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گویا تنها مرجعی است که این انتصاب را انعکاس داده است!